تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

کشف بیش از ۱۳ تن مواد مخدر در سراسری کشور طی یک هفته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف ۱۳ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۵۶۲ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر درطی یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۷۵

کشف بیش از ۱۳ تن مواد مخدر در سراسری کشور طی یک هفته

 

به گزارش معاصر ,سردار "ایرج کاکاوند" گفت: طی اقدامات اطلاعاتی بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان‌های سراسر کشور به ویژه در استان‌های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان و ... در یک هفته گذشته طرح‌های ضربتی برخورد با سوداگران مرگ و پاک سازی نقاط آلوده در سطح استان‌های سراسر کشور اجرا شد.


این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و ضمن شناسایی و توقیف ۳۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین موفق به کشف ۱۳ تن و ۱۹۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با تشکیل پرونده برای بیش از ۶ هزار و ۸۵۰ نفر تحت عناوین مختلف (قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده و معتاد متجاهر) ۶ قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.


سردار کاکاوند افزود: ۲ هزار و ۳۸۵ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و بیش از ۲ هزار و ۱۷۷ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مواد مخدر کشف
ارسال نظر

آخرین اخبار روز