تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
در جلسه عضوشورای اسلامی شهر تهران با شهردار تاکید شد؛

کم کاری دستگاه‌های دخیل در منطقه22 گزارش شود

ضمن تشکیل کارگرو ه‌های تخصصی در این خصوص نسبت به ارائه گزارش مصور از کوتاهی دستگاه های دخیل در حریم این منطقه به شورای شهر تهران در اسرع وقت صورت پذیرد.
کد خبر: ۶۶۲۴۰

 

 

به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22،  جلسه بررسی چالش ها وموضوعات مرتبط با حریم منطقه22 با حضور نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران، فسائی مدیر کل حریم معاونت شهرسازی ومعماری، حاجوی شهردار منطقه 22 و مدیران شهری این منطقه در محل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این نشست به موضوع کم کاری و کوتاهی دستگاه‌های دخیل در حریم منطقه 22 که از سوی قانونگذار مسئولیت حفاظت و حراست از حریم شهر تهران به آنها واگذار شده پرداخته شد و همچنین نحوه ارائه مجوزات در عرصه حریم مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه نادعلی بر افزایش نظارت دقیق بر ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در محدوده حریم منطقه تاکید کرد.

حاجوی شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی ۱۸۷ کیلومتری و ۹ برابری حریم نسبت به محدوده منطقه و همچنین صعب العبور بودن برخی مسیرها، مدیریت شهری منطقه همواره با چالش ساخت و سازها و تصرفات غیرقانونی در حریم مواجه بوده است و تا به امروز مدیریت شهری منطقه22 با هرگونه دست درازی به اراضی واقع در حریم منطقه و ساخت وساز غیر مجاز برخورد جدی نموده و مرتکبین علاوه بر اعاده وضع و رفع اثر از تخلفات، به مراجع قضایی معرفی شده اند.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد؛ ضمن تشکیل کارگرو ه‌های تخصصی در این خصوص نسبت به ارائه گزارش مصور از کوتاهی دستگاه های دخیل در حریم این منطقه به شورای شهر تهران در اسرع وقت صورت پذیرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز