تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

کدام مشترکان خانگی پاداش صرفه جویی برق دریافت می‌کنند؟

برای مشترکین با مصرف ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلووات ساعت به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی در مقایسه با قبض ماه مشابه سال قبل، هزار تومان پاداش صرفه جویی محاسبه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۲۳

به گزارش معاصر؛ مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان البرز جزئیات طرح پاداش صرفه جویی مشترکان خانگی را تشریح کرد.

حسن کریمی با اشاره به اینکه طرح پاداش صرفه جویی برق برای مشترکان خانگی که از ابتدای خردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: این طرح فرصتی برای کلیه مشترکین خانگی، حتی پرمصرف‌ها است تا با کاهش مصرف برق خود به نسبت مدت مشابه سال گذشته پاداش دریافت کنند.

وی با تشریح چگونگی اجرای این طرح ادامه داد: به مشترکینی که میزان مصرف آنها در بازه صفر تا ۱۵۰ کیلووات ساعت است به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف در مقایسه با ماه مشابه سال قبل، ۲۰۰۰ تومان پاداش صرفه جویی پرداخت می‌گردد.

وی اضافه کرد: مشترکین با میزان مصرف برق ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت به ازای هر یک کیلووات ساعت کاهش مصرف، مبلغ۱۵۰۰ تومان پاداش صرفه جویی (در مقایسه قبض ماه مشابه سال ۱۴۰۱ )دریافت می کنند. یعنی مشترکی که میزان مصرف خود را از ۳۰۰ کیلووات ساعت به ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش دهد مبلغ ۱۵۰هزار تومان پاداش دریافت می‌کند.

این مسئول توضیح داد: برای مشترکین با مصرف ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلووات ساعت به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی در مقایسه با قبض ماه مشابه سال قبل، هزار تومان پاداش صرفه جویی محاسبه می‌شود.

کریمی بیان کرد:مصرف کنندگان از ۴۵۰ تا ۷۵۰ کیلووات ساعت به ازای هر یک کیلووات ساعت کاهش در مقایسه با قبض ماه مشابه سال قبل، ۵۰۰ تومان پاداش صرفه جویی دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای اینکه مشترکان خانگی بتوانند مشمول این پاداش‌ها شوند باید اقداماتی انجام دهند، گفت: سرویس دوره‌ای کولرها و نصب سایبان برای کولرهای آبی و کندانسور کولرهای گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و قرار دادن کولرهای گازی روی دمای ۲۴ درجه، استفاده از نور طبیعی در طول روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از تجهیزات پر مصرف غیر ضروری مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جاروبرقی از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح و یا روزهای تعطیل بخشی از این اقدامات است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: هدف از برنامه ریزی این طرح تامین برق پایدار و مستمر برق در بخش خانگی است و با همکاری و همراهی مشترکین در مدیریت مصرف برق، تابستان گرم پیش رو منازل همه مشترکان خنک و روشن خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : برق پاداش صرفه جویی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز