تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

تامین زیرساخت های مورد نیاز فردیس نیازمند عزم مدیران است

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز با بیان اینکه 11 سال از زمان تاسیس شهرستان فردیس می گذرد اما مشکلات آن همچنان باقی است، تاکید کرد: تامین زیرساخت های مورد نیاز این شهرستان منوط به پیگیری مستمر مدیران است.
کد خبر: ۶۷۰۰۸

تامین زیرساخت های مورد نیاز فردیس نیازمند عزم جهادی مدیران است

 

 به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سید محمد میثم بصام تبار با بیان این مطلب در نشستی که با حضور فرماندار شهرستان فردیس و برخی مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدماتی با موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان فردیس در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تازه تاسیس بودن استان البرز و به تبع آن تشکیل شهرستان های استان از جمله فردیس مسائل و مشکلات زیادی در حوزه های زیرساختی گریبانگیر مدیریت استان است که باعث شده روند خدمت رسانی به مردم سیر مطلوبی نداشته باشد. کاهش کیفیت پاسخگویی به مردم به دلیل ضعف در ساختار اداری است وی افزود: فرمانداری شهرستان فردیس پس از تشکیل استان در سال 92 به صورت رسمی افتتاح شد اما متاسفانه به دلیل ضعف در ساختار اداری و تشکیلاتی به رغم گذشت 11 سال هنوز برخی از ادارات شهرستانی در آن مستقر نشده اند و برخی نیز بصورت نمایندگی فعال می باشند. این مسئول تصریح کرد: انبوه مسائل و مشکلات استان که میراث یک دهه گذشته است باعث شده استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت در سطح استان به صورت جهادی وارد عمل شده و از مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز بخواهد که به جد موضوعات و تکالیف قانونی خود را پیگیری و به صورت مرتب گزارش دهند. بصام تبار در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با عزمی که در دولت مردمی سیزدهم و مدیران آن وجود دارد باید نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کرد و نباید از پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم کوتاه آمد. وی با ذکر مثالی به افتتاح بیمارستان فردیس به همت استاندار البرز اشاره کرد و گفت: بیمارستان فردیس نمونه ای از اقدامات جهادی استاندار البرز است که در مدت 15 ماه به واسطه پیگیری های مستمر شبانه روزی در سال گذشته با همکاری دستگاه های مربوطه نسبت به راه اندازی بیمارستان پس از گذشت 12 سال اقدام گردید. مشخصه بارز مدیران دولت سیزدهم، مدیریت جهادی است وی مشخصه بارز مدیران دولت سیزدهم را مدیریت جهادی در ابعاد مختلف آن عنوان کرد و افزود:به منظور رفع مشکلات زیرساختی شهرستان های استان مکاتبات و پیگیریهای فراوانی از سوی نماینده عالی دولت در استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی با نهادهای بالادستی و فرااستانی صورت گرفته است. به گفته وی در چنین شرایطی مدیران نباید دست روی دست گذاشته و نظاره گر مسائل و مشکلات متعدد مردم باشند بلکه باید با ورود جهادی و پیگیری های مستمر نسبت به اخذ اعتبارات، تامین فضای اداری مورد نیاز به منظور فعال کردن ادارات شهرستانی خود اقدام کنند. استان البرز در ساختار اداری و تشکیلاتی باید ویژه دیده شود مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز یادآور شد: در حال حاضر جمعیت شهرستان فردیس با برخی استان های کشور برابری می کند که این مهم موجب بروز بسیاری از مسائل و مشکلات شده است که باید به جد به آن توجه شود. وی بخش اعظمی از مشکلات فعلی ادارات شهرستان فردیس را استیجاری بودن ساختمان های محل استقرار ادارات دولتی اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر خوشبختانه بیشتر ادارات در این شهرستان مستقر شده اند و فقط تعداد معدودی از ادارات اقدامی در این خصوص انجام نداده اند و بایستی این ادارات تمام اهتمام خود را حداکثر ظرف 3 ماه آینده جهت استقرار در این شهرستان بعمل آورند.

 
وی در پایان سخنان خود از مدیران کل حاضر در جلسه و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی استان خواست با پیگیری موضوعات مطرح شده در این نشست از طریق دستگاه های ملی خود نسبت به ارسال گزارش به استانداری اقدام کنند
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز