تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

استاندار البرز در برنامه زنده رادیویی پاسخگوی مردم استان بود

نماینده عالی دولت در استان البرز در برنامه زنده رادیویی "البرز من سلام" با اشراف کامل به مسائل و جغرافیای استان پاسخگوی مردم بود.
کد خبر: ۶۷۰۶۵

استاندار البرز در برنامه زنده رادیویی پاسخگوی مردم استان بود

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه 6 تیر ماه 1402 در این برنامه پرمخاطب رادیویی به تشریح موضوعات و مسائل استان و چاره اندیشی و برنامه ریزی های صورت گرفته برای جبران ضعف در زیرساخت ها و سرانه ها پرداخت و گفت: در این راستا توانمندسازی 66 محله کمتربرخوردار در قالب قرارگاه اجتماعی استان، برنامه ریزی برای کاهش نرخ بیکاری در قرارگاه اشتغال، اتخاذ تدابیر ویژه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نظارت و برخورد در خصوص نرخ اجاره بها، نوسازی بافت های فرسوده و... در قرارگاه تامین مسکن استان، پیگیری اهداف جوانی جمعیت در قرارگاه جوانی جمعیت با هدف ازدواج آسان، مسکن و فرزندآوری جوانان، تصمیم سازی در حوزه حجاب و عفاف در قرارگاهی با همین عنوان، دنبال می شود.

وی ادامه داد: برای تمامی دغدغه های استان و مطالبات مردمی برنامه داریم و طی 18 ماه اخیر شاهد تحولات مثبتی در ابعاد مختلف استان بوده ایم و این امر تا نیل به هدف که همان کسب رضایتمندی و رفاه مردم است، ادامه خواهد داشت.

عبداللهی به سیل اخیر در محور کرج-چالوس و حوادثی که در تعاقب آن ایجاد شد، اشاره کرد و گفت: با پیگیری، مدیریت، جلب تعامل و همراهی مجموعه مدیران و دستگاه های مربوطه توفیق یافتیم در کمترین زمان ممکن نسبت به مدیریت بحران و پاکسازی مسیر اقدام کنیم.

وی افزود: اکنون مسیر ورود آب به رودخانه از سد امیرکبیر باز شده و تصفیه خانه ها به روال عادی فعالیت خود بازگشته اند و جاده نیز پاکسازی شده و در حال ترمیم است.

استاندار البرز گفت: مطالعات جدی طرح های آبخیزداری و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز نیز در حال اجرا است تا در آینده شاهد چنین خساراتی نباشیم، هر چند که سیل اخیر در 50 سال گذشته نظیر نداشته است.

وی در پایان به طور مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی مردم شریف استان بود و با اشراف به جغرافیای استان و دغدغه های مردم به اقناع افکار عمومی پرداخت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز