تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
✍️قاسم آل کثیر/خبرنگار

بی‌اعتنایی هوادارانِ اهوازی به بیانیه باشگاه فولاد

کد خبر: ۶۷۰۷۳

 

 

اختصاصی معاصر- باشگاه فولاد در بیانیه ای که برخی آن را "برای اعلام آتش بس" توصیف کردند، برخلاف میل هواداران، ضمن اشاره به ادامه همکاری با علیرضا منصوریان سرمربی این تیم، قول داد "ادبیات کادر فنی دیگر تکرار نمی‌شود!"، در مقابل، هواداران اهوازی بدون توجه و اعتنا به این بیانیه فعلا موضع سکوت اختیار کردند.


با اینکه هیئت مدیره باشگاه فولاد به طور ضمنی به تنش ایجاد شده از سوی منصوریان و توهین آن به یار دوازدهم این تیمِ مردمی اشاره کرده، منفعلانه به "تاکید بر عدم تکرار برخی ادبیات از سوی کادر فنی و افراد منتسب به آن علیه هواداران عزیز" اکتفا کرده است.


از زمانی که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شده، حواشی زیادی از سوی او ایجاد شده است. هوادارانِ "الزعیم" (هواداران فولادی این تیم را الزعیم به معنی فرمانده هم خطاب می‌کنند) از روز اول اختلافِ خود با سرمربیِ جدیدشان را علنی کردند، آن را به فضای مجازی کشاندند و در برخی بازی‌ها نیز با بنرهایی که اخراج علیرضا منصوریان روی آن نقش بسته بود به فولاد آرنا رفتند. منصوریان بارها این هواداران را "غیرواقعی" معرفی کرد و بنرهای آن ها را "کهنه و بی ارزش" دانست.


پس از اعلام قطعِ موقتِ همکاری منصوریان، هواداران فولاد انتظار داشتند یک سرمربی خارجی جذب شود تا فصل آینده فولاد در حد و اندازه یک مدعی در لیگ برتر باشد اما مدیران فولاد با یک تصمیم عجیب، دوباره علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند. منصوریانی که هیچ دستاوردی نداشت و حتی یک جام هم در فوتبال ایران کسب نکرده بود.

شومن فوتبال ایران در گذشته با انجام یک مصاحبه جنجالی باعث شدهِ بود اهوازی‌ها از او به شدت ناراحت شوند و هر وقت منصوریان به اهواز می‌آمد، هواداران با هوکردن به استقبال او می رفتند.

در این میان، هواداران تیفوسی فولاد در گوشه و کنار و اصرار مدیریت باشگاه بر ابقای سرمربی را نوعی دهن کجی به خود و نداشتن رویکرد جامعه شناختی از هواداران فولاد عنوان کردند. آنها پشت پرده ابقای علیرضا منصوریان در فولاد را اولویت‌دار نبودن نظر خود دانستند.


صد البته که هوادارِ فولاد توقع دارد یک سرمربی خارجی با کیفیت را روی نیمکت این تیم ببیند، نه مربیانی که بودجه باشگاه تبدیل به پورسانت قرارداد آنها می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز