تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران

مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر با حضور پر شور مردم از ساعت ۱۸ تا ۲۲ امروز (جمعه) و از حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی در شهر تهران آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۵۹۱

برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران

 

به گزارش معاصر,مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر از دقایقی پیش و همزمان با (۱۸ ذی الحجه) عید سعید غدیر خم با حضور پر شور مردم در خیابان‌های شهر تهران آغاز شد. در جشن بزرگ‌ غدیر در میدان‌های در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی و انقلاب و میدان آزادی ۴ استیج بزرگ برپا شده است.

در حالی که تنها ۳۰ دقیقه از شروع رسمی جشن بزرگ غدیر گذشته است، اما خیابان انقلاب، حدفاصل چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب، لبریز از جمعیت شده است.

دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرداری تهران مختلف از ابتدای روز در محل ستاد مدیریت بحران شهر تهران، در حال رصد و تنظیم ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان مراسم هستند.

جشن میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر امروز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و از حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با مشارکت میلیونی شهروندان تهرانی درحال برگزاری است.

 

هم‌اکنون خیل جمعیت در نقاط مختلف مهمونی ده‌کیلومتری حاضر شدند و بزرگ‌ترین جشن ایران تا پاسی از شب عید غدیر ادامه دارد.

در تمام طول مسیر میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) مواکب و شهربازی برپاست و از هر نقطه‌ای امکان ورود به مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران وجود دارد.

تعدد موکب‌ها، سکوها و وسایل بازی کودکان نشان می‌دهد که احتمالا برگزارکنندگان، اصلی‌ترین مخاطب هدف جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران را کودکان قرار داده‌اند.

استقرار پلیس در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با به‌کارگیری تمام ظرفیت پلیس‌های تخصصی از جمله پیشگیری آگاهی، یگان امداد و راهور نسبت به تأمین نظم و امنیت و آرامش شرکت کنندگان در مراسم مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در صحنه حاضر است.

وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مکرر در خصوص اعمال محدودیت‌های تردد در محدوده برگزاری مراسم از شهروندان انتظار می‌رود که همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور داشته باشند.

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کردکلیه واحدهای انتظامی از ابتدای مراسم جشن بزرگ غدیر تا پایان مراسم و عادی شدن وضعیت تردد در راستای تأمین امنیت شهروندان از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی مستقر هستند.

محل‌های اقامه نماز مغرب در مهمونی ۱۰ کیلومتری:

۱- میدان آزادی زیر برج ناحیه حمزه سیدالشهدا

۲- دانشگاه شریف

۳- ناحیه مقداد مهدیه امام حسن

۴- مسجد صاحب الزمان بهبودی آزادی

۵- نواب (توحید) تقاطع آزادی

۶- دانشگاه تهران

۷- چهارراه ولیعصر_انقلاب، ناحیه ولیعصر

۸- میدان فردوسی (ناحیه ولیعصر یا سلمان)

۹- دروازه دولت_مسجد دانشگاه خوارزمی

۱۰- خیابان سپاه_انقلاب مسجد عمار یاسر

۱۱- انقلاب خ نامجو _ مسجد امام رضا

۱۲- میدان امام حسین

بازدید شهردار تهران از جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر

شهردار تهران با حضور در مسیر جشن ۱۰ کیلومتری غدیر حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی، از آخرین وضعیت خدمات‌دهی به شهروندان بازدید کرد.

علیرضا زاکانی همچنین در ادامه با استقرار در ستاد مدیریت بحران شهر تهران، بصورت زنده در جریان آخرین اوضاع خیابان‌های محل برگزاری جشن مردمی مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر قرار گرفت.

 

این خبر تکمیل می‌شود..

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مهمانی عید غدیر
ارسال نظر

آخرین اخبار روز