تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
زاکانی:

انتصاب من به عنوان دستیار ویژه رئیسی با حفظ سمت منع قانونی ندارد

زاکانی در پاسخ به سوالی درخصوص منع قانونی این انتصاب همزمان با شهرداری تهران و همچنین وظایف این دستیار ویژه، اظهار داشت: خیر منع قانونی ندارد.
کد خبر: ۶۷۸۹۳

 

به گزارش معاصر؛  شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: دستیار ویژه باید دستگاه‌ها را دور یک میز جمع کند تا با یک برنامه دقیق به آسیب‌های اجتماعی رسیدگی کرده و پرونده‌اش را ببندند. مسئولیت پیگیری این کارها و گزارش به آقای رئیس جمهور برعهده دستیار ویژه است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت در توضیح خبر انتصاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور، گفت: این موضوع باید در هیات دولت مصوب شود و هنوز مصوب نشده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها کار خود را انجام می‌دهند و قرار نیست ما جای کسی کار کنیم، ولی اگر این محبت را انجام دهند که در واقع خدمت است و این مسئولیت را برعهده بنده بگذارند تلاش خواهم کرد که وظایف را به نحو مناسب دنبال کنم.

زاکانی در پاسخ به سوالی درخصوص منع قانونی این انتصاب همزمان با شهرداری تهران و همچنین وظایف این دستیار ویژه، اظهار داشت: خیر منع قانونی ندارد. وظیفه‌اش این است که دستگاه‌های دیگری که دارند کار می‌کنند را دور یک میز جمع کند تا با یک برنامه دقیق به آسیب‌های اجتماعی رسیدگی کرده و پرونده‌اش را ببندند. در واقع دستیار ویژه مسئولیت پیگیری و گزارش به آقای رئیس جمهور را برعهده دارد و دستگاه‌ها کار و مسئولیت خود را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام
منبع: ایلنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز