تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

طلای کاراته قهرمانی آسیا بر گردن «دهقان‌زاده»

بهنام دهقان‌‌زاده نماینده سبک وزن کاراته کشورمان با پیروزی مقابل حریفی از اردن به مدال طلای قهرمانی آسیا رسید.
کد خبر: ۶۸۴۰۰

به گزارش معاصر، در ادامه نخستین روز نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، بهنام دهقان‌زاده نماینده وزن 55- کاراته کشورمان با برتری 6 بر 4 مقابل عمر شقرا از اردن به نخستین مدال طلای کاراته ایران رسید.

بهنام دهقان‌زاده در این مسابقات، ابتدا با نتیجه 5 بر 2 ارزوف سویت‌گلیف از ترکمنستان را شکست داد و در ادامه با نتیجه 8 بر صفر مقتدرانه نماینده سریلانکا را پشت سر گذاشت تا راهی دیدار نیمه نهایی شود‌.

نماینده وزن 55- آقایان کشورمان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 14 بر 5 مقابل نماینده میزبان به پیروزی رسید و با اقتدار راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.

پیش از این فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی بانوان و آقایان و امیر مهدی‌زاده در وزن 67- کیلوگرم کومیته به مدال برنز رسیده بودند و آتوسا گلشادنژاد نیز در وزن 61- کیلوگرم با شکست رقبای خود فینالیست شده بود و قرار است تا دقایقی دیگر در دیدار نهایی به روی تاتامی برود.


همچنین لیلا برجعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم کشورمان در دور نخست با نتیجه یک بر صفر از سد نماینده مالزی گذشت، اما در ادامه با شکست 2 بر یک مقابل نماینده اندونزی از دور مسابقات کنار رفت.

دومین‌ دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا 2023، از امروز (جمعه 30 تیر) در ملاکا مالزی آغاز شده است و تا روز یکشنبه اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز