تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

تیم تنیس روی میز شركت نفت و گاز كارون قهرمان كشور شد

در دیدار مهیج و جذاب فینال، با شکست تیم منتخب وزارت نیرو برای نخستین بار به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
کد خبر: ۶۸۵۲۷

 

معاصر- تیم تنیس روی میز شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور شد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني نفت خيز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در رشته تنیس روی میز که از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه بصورت متمرکز در سالن الغدیر ارومیه آغاز شده بود، پس از ۲ روز رقابت سخت و فشرده، با قهرمانی مقتدرانه تیم تنیس شرکت نفت و گاز کارون به پایان رسید.

سرپرست تیم تنیس شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: این مسابقات در ۸ گروه و با حضور ۲۴ تیم برتر دستگاه های اجرایی استانهای مختلف کشور برگزار شد و تیم نفت و گاز کارون پس از چهار پیروزی پیاپی برابر تیم‌های منتخب استان های قزوین، خراسان رضوی، همدان و اردبیل به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

محسن نریمی سا افزود: در مرحله نیمه نهایی نیز تیم نفت و گاز کارون با غلبه بر تیم استان آذربایجان غربی راهی مرحله نهایی این مسابقات شد و در دیدار مهیج و جذاب فینال، با شکست تیم منتخب وزارت نیرو برای نخستین بار به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

سرمربی تیم نفت و گاز کارون نیز با اشاره به سطح فنی بالای این مسابقات اظهار داشت: تیم تنیس روی میز شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون درحالی که در اولین حضور خود توانست با شش پیروزی پیاپی به مقام قهرمانی مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور دست یابد، سایر تیم‌های شرکت کننده با حضور تعدادی از بازیکنان رده های مختلف تیم های ملی، رقابت تنگاتنگ و نفس گیری را برای کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده بودند.

محمد داوودی راد افزود: ترکیب تیم تنیس روی میز شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در این مسابقات متشکل از تنیسورهای باتجربه ای همچون حسین سلیمانی، احسان کشتکار، صادق ادهمی و فرهاد شجاعی بود که همه این بازیکنان حرفه ای از کارکنان زحمتکش صنعت پرافتخار نفت جنوب می باشند.

شايان ذكر است در بخش انفرادی این مسابقات نیز که با حضور ۱۶۸ شرکت کننده برگزار شد، احسان کشتکار موفق شد با ۸ پیروزی پیاپی به مرحله نیمه نهایی راه یابد و‌ در این مرحله با شکست برابر نماینده استان گیلان به عنوان مشترک سوم دست یافت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز