تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

انتقاد شدید ترامپ از بایدن

رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده در گفت‌وگوی اخیر خود از رئیس‌جمهوری کنونی این کشور به دلیل اعلام این نکته که آمریکا مهمات کافی در اختیار ندارد به‌شدت انتقاد کرده است.
کد خبر: ۶۸۵۶۴

به گزارش معاصر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده از «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری کنونی این کشور به دلیل اعلام این نکته که آمریکا مهمات کافی در اختیار ندارد؛ به‌شدت انتقاد کرده است.

ترامپ در جریان مصاحبه تلویزیونی روز گذشته –یکشنبه- خود بیان داشت: «ما با مردی مواجه هستیم که نمی‌فهمد چه‌کار می‌کند. او (بایدن) روز گذشته به جهان اعلام کرد که ما مهمات نداریم».

وی افزود: «من سه سال پیش انبارهای مهمات را کاملاً پر کرده بودم. ما تمامی این مهمات ذخیره شده را (به اوکراین) ارسال کرده‌ایم. اما وقتی که شما دست به چنین کاری زده‌اید؛ تنها کاری که وضعیت را بدتر می‌کند این است که به دنیا بگویید که مهمات ندارید».

ترامپ همچنین خاطرنشان کرد: «بایدن به چین و تمامی کشورهایی که موضعی خصمانه نسبت به ایالات متحده دارند اعلام کرده‌ است که مهمات آمریکا تمام شده».

بایدن پیش‌تر در توجیه ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین گفته بود که گلوله‌های 155 میلی‌متری توپخانه اوکراین تمام شده و آمریکا هم با کمبود این گلوله‌ها مواجه شده است.  

مترجم: اردوان ملک‌پور

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز