تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

استقرار آتش‌نشانان در ۶۰ نقطه مهم تهران در روز عاشورا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌‎باش کامل ۱۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی پایتخت در روز عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۵۳

استقرار آتش‌نشانان در ۶۰ نقطه مهم تهران در روز عاشورا

 

به گزارش معاصر,جلال ملکی با اشاره به ازدحام جمعیت در معابر و فعالیت‌های مذهبی هیئات در روز عاشورا، گفت: سازمان آتش‌نشانی از ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده خواهد کرد و در همین راستا ۱۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی در تهران در آماده‌باش کامل خواهند بود.
وی از استقرار ۱۵۲ نیروی آتش‌نشان در ۶۰ نقطه مهم تهران همزمان با روز عاشورا خبر داد و افزود: ۴۰ دستگاه خودروی سنگین، ۱۶ خودروی سبک و چهار دستگاه موتور سیکلت در نقاط مهم و پرتردد از جمله میادین، چهارراه‌ها و مقابل مهدیه‌ها، شبستان‌ها و حسینیه‌های مهم و معتبر مستقر می‌شوند.

ملکی با بیان اینکه دراین روز‌ها تعدادی از مدیران ارشد عملیات با خودرو‌هایی که در اختیار دارند در حال سرکشی از محل استقرار تکایا و ایستگاه‌ها هستند، تأکید کرد: خوشبختانه در روز‌های گذشته، مورد مهمی از حوادث مرتبط با هیئات مذهبی، تکایا، مساجد و ایستگاه‌های صلواتی به آتش‌نشانی گزارش نشده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مردم توصیه کرد که در تکایا ایمنی را رعایت

و در صورت وقوع حادثه خونسردی خود را رعایت کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند.
وی همچنین تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در هنگام حرکت دسته‌های عزاداری، در صورت تردد خودرو‌های امدادی و آتش‌نشانی، راه را برای عبور باز کنند.
ملکی با اشاره به علت حوادث احتمالی پیرامون تکایا و مساجد در ایام محرم، یادآور شد: آتش‌سوزی ناشی از سیم‌کشی برق، تخریب تکیه‌ها، آتش سوزی در آشپزخانه‌ها به دلیل خرابی اتصالات گاز و مواردی از این قبیل، علت حوادث در این ایام است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز