تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

برگزاری مانور امداد و نجات سطح سه در شرکت پایانه های نفتی ایران

سناریوی این مانور با هدف امداد و نجات مصدوم از درون مخزن یک میلیون بشکه ای نفت خام و انتقال به فضای ایمن، با اجرای تکنیک های به روز و استفاده از ابزار کار با طناب در سطح حرفه ای طراحی و اجرا گردید.
کد خبر: ۶۸۸۵۹

معاصر- رئیس پایانه نفتی خارگ از برگزاری مانور امداد و نجات سطح سه در پایانه نفتی خارگ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته در تیم فرماندهی حادثه HSE پایانه نفتی خارگ با در نظرگرفتن محوریت فرماندهی ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ، به منظور افزایش توان و پایش عملکرد کارکنان و در راستای آمادگی و مقابله با حوادث، مانورهای دوره ای با طراحی و تعیین سناریوهای محتمل عملیاتی به صورت منسجم از سوی این پایانه برگزار می گردد که با تکیه بر این اهداف، مانور امداد و نجات سطح سه ایراتا توسط متخصصین HSE پایانه نفتی خارگ برگزار گردید.

حسینی تصریح نمود: سنجش سرعت واکنش کارکنان در شرایط اضطراری، بررسی سطح کمی و کیفی تجهیزات امدادی و ارتباطی، بررسی تکنیک ها و نحوه عملکرد گروه امداد و نجات در اجرای آنها و بالا بردن توان جسمانی و عملیاتی کارکنان از جمله اهدافی بود که در اجرای موفقیت آمیز این مانور، محقق گردیده و مورد تحلیل و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

محمدجواد دریالعل رئیس HSE پایانه نفتی خارگ نیز با تشریح جزئیات برگزاری این مانور افزود: سناریوی این مانور با هدف امداد و نجات مصدوم از درون مخزن یک میلیون بشکه ای نفت خام و انتقال به فضای ایمن، با اجرای تکنیک های به روز و استفاده از ابزار کار با طناب در سطح حرفه ای طراحی و اجرا گردید.

گفتنی است در پایان برگزاری این مانور نیز در جلسه تخصصی، نقاط قوت و ضعف و اثربخشی برگزاری این مانور با حضور کارکنان HSE مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز