تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
استاندار فارس در دیدار با بسیج هنرمندان:

استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی به ساعت اداری محدود نشود

دکتر ایمانیه، خواستار استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی استان از جمله مکان ها و فضاهای فیزیکی، خارج از ساعات اداری شد و افزود: باید این امکانات و فضاها در ساعت‌های غیر اداری در اختیار سایر فعالیت‌هاقرار گیرند.
کد خبر: ۶۸۹۹۲

استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی به ساعت اداری محدود نشود

 

به گزارش معاصر از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در دیدار با بسیج هنرمندان، خواستار توجه مدیران و مسؤلین به هنر، خصوصا هنر اسلامی ایرانی شد و گفت: وقایع و رویدادهای پس از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به مردم ارائه شود.
استاندار فارس، استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی از جمله مکان ها و فضاهای فیزیکی را محدود به ساعات اداری دانست و افزود: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که این امکانات و فضاها که تقریبا در اختیار تمام دستگاه‌های اجرایی است در ساعت‌های غیر اداری در اختیار سایر فعالیت‌ها از جمله فعالیت های هنری قرار گیرند.
وی ادامه داد: در سفر دوم هیات دولت به استان امیدواریم که سالن های سینمایی هفتگانه شیراز افتتاح شود که از این مجموعه‌ها نیز می‌تواند به شکل شبانه روزی مورد استفاده قرار گیرد.
 
خرید منازل میراثی برای استفاده هنرمندان
استاندار فارس، در پاسخ به درخواست پیش بینی مکان برای فعالیت هنری و برگزاری نمایشگاه های مرتبط گفت: در همین ارتباط و برای اختصاص منازل میراثی شیراز به این فعالیت ها، مذاکراتی با وزیر میراث فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی و تولیت حرم حضرت شاهچراغ داشته ایم.
دکتر ایمانیه افزود: به دنبال این هستیم که در سفر آتی رئیس جمهور به استان مصوبه‌ای داشته باشیم تا بر اساس آن بتوانیم ۴۰ واحد از این خانه‌ها را خریداری و بازسازی کنیم و هر کدام را در اختیار یکی از فعالیت‌ها و حوزه های هنری و هنرمندان قرار دهیم.
وی، در خصوص ساماندهی تالار ابوریحان در شیراز هم گفت: این تالار مکانی برای نمایش تئاترهای شهر شیراز بوده و هست که به زودی تفاهم نامه‌ای برای نوسازی و تجهیز این تالار منعقد خواهد شد.
استاندار فارس، مباحث فعالیت‌های مرتبط با کودک و نوجوان را بسیار مهم دانست و گفت: در همین ارتباط ضرورت دارد که یک هم افزایی بین بسیج هنرمندان، کانون پرورش فکری، حوزه هنری و کانون فرهنگی هنری مساجد شکل گیرد.
دکتر ایمانیه، در پاسخ به پیشنهاد تشکیل نظام هنری اظهار کرد: تشکیل نظام هنری مانند نظام مهندسی و نظام پزشکی نیازمند سازو کارهای مخصوص خود است و مصوبه مجلس را می خواهد اما استان فارس می تواند آغازگر این حرکت و اتفاق باشد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار روز