تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

مدیر یک بیمارستان به‌دلیل کوتاهی در تکمیل پروژه عزل شد

طرح توسعه‌ای بیمارستان شهدای هفتم تیر بعد از گذشت شش ماه از بازدید و دستور رییس‌جمهور مبنی‌بر تکمیل سریع‌تر آن، پیشرفت فیزیکی نداشته و لذا مدیر این بیمارستان را برکنار کردم و در صدد هستیم مدیری توانمندتر و جهادی را جایگزین کنیم.
کد خبر: ۶۹۱۰۹


به گزارش معاصر، وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اولویت وزارت بهداشت مبنی‌ بر ارتقای سلامت مردم، از عزل مدیر یک بیمارستان به دلیل بی‌توجهی به تکمیل یک پروژه بیمارستانی خبر داد.

 دکتر بهرام عین‌اللهی با اشاره به بازدید رییس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر، گفت: در بازدید از بیمارستان‌های استان تهران، از طرح توسعه‌ای بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز بازدید و مشاهده کردم که این پروژه بعد از گذشت شش ماه از بازدید و دستور رییس‌جمهور مبنی‌بر تکمیل سریع‌تر آن، پیشرفت فیزیکی نداشته و لذا مدیر این بیمارستان را برکنار کردم و در صدد هستیم مدیری توانمندتر و جهادی را جایگزین کنیم.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از بیمارستان فیروزآبادی شهرری نیز خاطرنشان کرد: بیمارستان فیروزآبادی در ابتدای کار دولت مردمی سیزدهم وضعیت مناسبی نداشت و اکنون با مدیریت مطلوب این بیمارستان، نه تنها وضعیت فیزیکی بیمارستان به حدی قابل قبول رسیده، بلکه تمامی تخصص‌ها و رشته‌ها در این مرکز آماده ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز