تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

در شرایط فعلی با استیضاح وزیر کشور مخالفم

رییس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس با بیان اینکه نمایندگان نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای شوند گفت:با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس هستیم و اربعین در پیش است، با استیضاح وزیر کشور مخالفم.
کد خبر: ۶۹۳۷۱

در شرایط فعلی با استیضاح وزیر کشور مخالفم

 

به گزارش معاصر، زهرا شیخی درباره اصرار برخی از نمایندگان به استیضاح وزیر کشور و همچنین عزل معاون سیاسی این وزراتخانه گفت: آنچه که در شرایط فعلی از نمایندگان مجلس و مسوولان دولتی انتظار می‌رود، حل مشکلات معیشتی، مسکن، مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان است.

رییس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد به جای دعوای سیاسی، اگر حل دغدغه‌های مردم محور گفتمان سه قوه قرار بگیرد، مردم بیشتر به نشاط و آرامش خواهند رسید و رفتار ما سبب عدم هماهنگی و ناسازگاری نخواهد شد.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان بر عزل و نصب‌ها تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند باید تعامل بین قوا بیش از گذشته باشد. از طرفی اگر تلاش و ذهنیت همه مجلس و مسوولان دولتی به حل مسائل مردم گذاشته شود، دیگر درگیر چنین مسائل حاشیه‌ای نخواهند شد.

شیخی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم هستیم و اربعین حسینی (ع) در پیش است، با استیضاح وزیر کشور مخالفم و بهتر است نمایندگان و مسوولان با تلاش مضاعف در راستای حل دغدغه‌های اصلی مردم تلاش کنند و پیگر مسائل حاشیه‌ای نباشند.

 موضوع استیضاح وزیر کشور به نامه معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات وزارت کشور مربوط است که از استانداران و فرمانداران درخواست شده بود با توجه سال پایانی مجلس یازدهم و انتخابات مجلس در اسفندماه امسال، به جهت ایجاد عدالت تبلیغاتی میان داوطلبان ورود به مجلس، دستگاه‌های اجرایی استان‌ها در برنامه‌های دولتی و افتتاح پروژه‌های عمرانی از نمایندگان مردم آن شهر یا استان در مجلس دعوت نکنند. البته وزارت کشور بندهای ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه که مربوط به موارد مذکور بوده، از بخشنامه انتخاباتی وزارت کشور حذف کرد. اما برخی نمایندگان مجلس به رغم برطرف شدن علت اعتراض آنها، همچنان بر استیضاح وزیر کشور اصرار دارند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز