تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
نماینده مجلس:

وزیر کشور استیضاح نمی‌شود

امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.
کد خبر: ۶۹۷۲۲


به گزارش معاصر؛  عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است، اظهار داشت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.

علی نیکزاد عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره روند رسیدگی به طرح استیضاح وزیر کشور که در رسانه ها به آن پرداخته شده است، گفت: به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است و تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.

وی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشته‌اند «رأی» نمایندگان حق الناس است و باید در قبال این حق الناس ادای وظیفه شود لذا برای تحقق این مهم لازم است تمام مسوولان اجرایی استان کنار نمایندگان بوده و آنها را در انجام خدمت به مردم یاری کنند مخصوصا که هدف هر دو گروه یعنی نمایندگان و مسوولان دولتی استانها، کمک به بهبود وضعیت استان بوده و عدم همراهی با نمایندگان تبعات معناداری برای مردم در پی خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان فعلی که رأی خود را از مردم دارند تا خرداد 1403 باید در این سمت خدمت کنند، تاکید کرد: طبق قانون، زمانی که برگزاری انتخابات و تبلیغات 10 روزه آغاز شود، وزارت کشور باید نسبت به کاندیداها و کاندیداهایی که هم اکنون نماینده مجلس هستند، بی طرف باشد و این امری قطعی است. طبیعتا این امر بدیهی و قطعی نباید بر روی سایر اقدامات و همکاری های نمایندگان و فرمانداران و استانداران اثر منفی داشته باشد. نباید فراموش کنیم انتخابات یک موضوع است و نباید خدمت به مردم را متوقف کند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : وزیر کشور استیضاح
ارسال نظر

آخرین اخبار روز