تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

پیام تبریک عطا پور شیراز به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

عطا پور شیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس به مناسبت فرارسیدن ۲۲ مردادماه روزتشکل ها ومشارکتهای اجتماعی پیامی را ارسال کرد.
کد خبر: ۶۹۶۲۵

عطا پور شیراز روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تیبریک گفت

 

به گزارش معاصر,عطا پور شیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس به مناسبت فرارسیدن ۲۲ مردادماه روزتشکل ها ومشارکتهای اجتماعی پیامی به شرح زیر را ارسال کرد:

سازمان های مردم نهاد، مجموعه ای از تشکل های خودجوش مدنی و مردمی هستند که چارچوبی منسجم برای ادغام ایده ها و افکار و عملکرد کنش گران اجتماعی پدید می آورند و با تجمیع و بارش افکار و اراده های کنش گران متعهد و مسئولیت پذیر، گام های موثری برای رفع معضلات اجتماعی برمی دارند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و 22 مرداد ماه روز جهانی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به کلیه سمن ها و کنشگران محیط زیست تبریک و تهنیت گفته و از زحمات و تلاش های ارزشمند یکایک ایشان قدردانی می نمایم.

نقش بی بدیل تشکل‌های مردم‌ نهاد در ارائه و ارتقای دانش محیط زیستی، آموزش و فرهنگ سازی و تاثیر گذاری بر دانش عمومی مردم بر کسی پوشیده نیست و بی شک استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی آحاد جامعه، دخالت دادن مردم در تعیین جهت گیری ساختارهای مدیریتی و همچنین تقویت انسجام و هم افزایی اجتماعی و تحقق پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورها از ثمرات مطلوب نقش آفرینی تشکل های اجتماعی است.

امیدوارم اینجانب نیز بتوانم به عنوان عضوی از کنشگران جامعه محیط زیستی کشور عمل کرده و افتخار همراهی و همکاری با تشکل های مردم نهاد محیط زیستی، در راه اعتلای اهداف بلند توسعه پایدار در استان پهناور فارس داشته باشم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز