تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

توصیه‌های سردار رادان به زائران در ایام اربعین

فرمانده کل انتظامی کشور در مرز چذابه گفت: شتاب‌زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی، لازم نیست و پیش‌بینی شده است زائران در ایستگاه‌های مختلف استراحت کنند.
کد خبر: ۶۹۶۳۹

توصیه‌های سردار رادان به زائران در ایام اربعین

 

به گزارش معاصر,سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز توفیق حاصل شد تا در مرز چذابه و محل عبور زائران اباعبدالله الحسین(ع) حضور پیدا کنیم و از نزدیک پیشرفت کارها را ببینیم.

 وی ادامه داد: پیشرفتی که در مجموعه کارها برای آماده سازی مسیری توام با آرامش و آسایش و ایمن بودن برای مردم انجام شده به همت همه دوستان در استانداری، شهرداری، ادارات خدماتی و همچنین مرزبانی و فرمانده انتظامی استان خوزستان انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه در این مرز هم تعداد گیت‌های تردد زوار چند برابر شده یعنی سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود چند برابر شده است و امیدواریم بتواند رضایت زوار و مردم عزیز را فراهم کند.

وی ادامه داد: خبر خوبی در رابطه با گذرنامه عادی داریم و آن اینکه دو سال تمدید شده است یعنی گذرنامه‌هایی که در سال ۱۴۰۰ تاریخش به اتمام رسیده است، تمدید می‌شوند.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت در هر دو مرز شلمچه و چذابه همه مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند خادمان خوبی برای زوار باشند.

سردار رادان در پایان توصیه کرد: شتاب‌زدگی در رسیدن به نقطه صفر مرزی زیاد لازم نیست و پیش‌بینی شده است زائران در ایستگاه‌های مختلف استراحت کنند تا بتوانند با آرامش خاطر برای سفر اربعین آماده شوند.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز