تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

رئیسی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

استاندار خراسان جنوبی از سفرسید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور همزمان با اربعین حسینی به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: فلسفه این سفر، دیدار مردمی است.
کد خبر: ۷۰۷۹۷

رئیسی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

 

به گزارش معاصر,جواد قناعت، در گفت‌وگوی ویژه خبری از سفر رئیس جمهور همزمان با اربعین حسینی به استان خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم استان برای دیدار با رئیس‌جمهور مردمی، ایشان هم دنبال فرصتی بودند که به درخواست مکرر مردم مبنی بر این تقاضا پاسخ مثبت بدهند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به این‌ منظور آیت‌الله رئیسی، اربعین را به‌عنوان این سفر یک روزه انتخاب کردند و این سفر اداری، رسمی و دولتی نیست و سفر مردمی است و وزیران ایشان را همراهی نمی‌کنند و جلسه دولتی هم نداریم.

قناعت، شرکت رئیس جمهور در مراسم اربعین امامزادگان باقریه را برنامه اول سفر او به استان دانست و بیان داشت: اولین برنامه آیت‌الله رئیسی شرکت در مراسم اربعین و عزاداری در امامزادگان باقریه بیرجند است که رئیس‌جمهور ساعت ٩ صبح در جمع عزاداران حسینی حضور پیدا می‌کنند و بعد از شرکت در عزاداری، در جمع مردم سخنرانی خواهند کرد.

وی نشست با نخبگان استان و نشست با ائمه جمعه، علما و طلاب را دو برنامه دیگر سفر آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه ملی راه‌آهن بیرجند - زاهدان – مشهد، عملا شروع شده اما به شکل رسمی آغاز نشده، در بدو ورود رئیس‌جمهور به استان، شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: دو برنامه پیش‌بینی کرده‌ایم که رئیس‌جمهور ظهر اربعین به شهر مرزی درمیان سفر کنند و ساعت یک ظهر در جمع مردم اهل سنت و شیعه این شهرستان سخنرانی دارند و بعد از درمیان به شهر فردوس سفر می‌کنند و ساعت سه بعد از ظهر نیز در مصلای فردوس حضور پیدا کرده و با مردم این شهرستان دیدار دارند.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز