تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

شهادت یک نیروی حزب الله لبنان در هنگام اجرای ماموریت جهادی

حزب الله لبنان اعلام کرد که یکی از مبارزان مقاومت اسلامی به نام اسماعیل احمد الزین معروف به «حیدرعلی» از شهرک شحور در جنوب لبنان، در هنگام اجرای ماموریت جهادی به شهادت رسید.
کد خبر: ۷۲۰۰۹

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از منابع خبری، بعدازظهر امروز (شنبه) از تبادل دوباره آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: یک موشک ضد زره (کورنت) از لبنان به سمت یک تیم نظامی در شهرک «مرگلیوت» پرتاب شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ساکنان شهرک مرگلیوت و مناطق اطراف آن در پناهگاه بمانند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد: دومین موشک ضد زره از خاک لبنان به سمت شهرهای مرزی فلسطین اشغالی پرتاب شد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: دو گروه مسلح را در مرز با لبنان هدف قرار دادیم.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در اطراف شهرک علما الشعب در بخش غربی جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای قرارداده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: نیروهای ما در پاسخ به شلیک موشک‌های ضد زره، مناطق مختلف داخل خاک لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

حزب الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینیان در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ۲۷ هزار صهیونیست از ۲۸ شهرک در مرزهای لبنان منتقل شده‌اند و روند تخلیه ۲۳ هزار صهیونیست از شهرک کریات الشمونه نیز آغاز شده است.

عصر جمعه حزب الله اعلام کرد که پایگاه های صهیونیستی رمثه، زبدین، رادار، رویسات القرن و رویسات العلم را با موشک ‌و سلاح مناسب هدف قرار داده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز