تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

۸۵۳ کلاس درس تا دهه فجر افتتاح خواهد شد

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد ۸۵۳ کلاس درس تا دهه فجر امسال در کشور آماده خواهد شد و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۱۲

به گزارش معاصر، حمیدرضا خان‌ محمدی شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح ۲ فضای آموزشی در اهواز بیان کرد:۸۰ درصد پروژه‌های مدرسه‌سازی کشور با مشارکت خیران ساخته می‌شود، با همکاری خیران شاهد تحول در توسعه فضای آموزشی هستیم.

وی گفت: رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به امر مدرسه سازی در خوزستان دارند و اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال در سفر استانی خود به استان به امر مدرسه سازی اختصاص دادند.

خان محمدی تاکید کرد: باید از این فرصت‌ها و ظرفیت خیران مدرسه‌ساز پای کار استان برای تحول در توسعه فضای آموزشی خوزستان استفاده کرد.

در ادامه این آیین نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۲۵۰۰ پروژه در حوزه ساخت و تجهیز مدرسه طی یک سال اخیر در استان انجام شده و یا در دست انجام است.

مجتبی یوسفی ادامه داد: در ۲ سال اخیر 1400 میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه برای ساخت مدرسه اختصاص یافته است.

وی گفت: در برنامه هفتم توسعه توجه ویژه‌ای به تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی کشور شده است.

یوسفی افزود: خیران‌مدرسه ساز گله‌مندند که چرا منابع دولتی در کنار کمک آن‌ها برای ساخت مدرسه تزریق نمی‌شود.

۲ فضای آموزشی که با مشارکت موسسه خیریه شهدای شمخانی در اهواز ساخته شده بودند امروز شنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش بهره بردارند شدند.

مجتمع آموزشی شهدای شمخانی در مساحت یکهزار و ۷۰۰ مترمربع و با تامین اعتبار۱۲۰ میلیارد ریال در منطقه کوی علوی و مدرسه ۶ کلاسه کوی معین زاده به مساحت یکهزار و ۷۵۳ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال افتتاح شدند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز