تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
قلعه‌نویی:

ما راه رفتیم و ازبکستان با قلبش بازی کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان ما فکر کردند در پایان نیمه اول بازی تمام شده و فوتبال را یک نیمه دیدند، در صورتی که تیم ازبکستان در نیمه دوم با قلبش بازی کرد و دلیلی که توانستند دو گل به ثمر برسانند همین موضوع بود.
کد خبر: ۷۲۸۳۶

به گزارش معاصر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با تساوی ۲-۲ در خانه ازبکستان متوقف شد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از این بازی در تاشکند گفت: به فوتبال آسیا و سرمربی ازبکستان تبریک می‌گویم. به نظرم بازی خوبی بود، هم از نظر کیفیت و هم از نظر گل زده. بازیکنان ما فکر کردند در پایان نیمه اول بازی تمام شده و فوتبال را یک نیمه دیدند، در صورتی که تیم ازبکستان در نیمه دوم با قلبش بازی کرد و دلیلی که توانستند دو گل به ثمر برسانند همین موضوع بود.

ما در زمین راه رفتیم و آنها با قلبشان بازی کردند. بخاطر این بازی تبریک می‌گویم و تماشاگران چه در داخل استادیوم و چه ببینده تلویزیونی از این بازی لذت برد. این بازی درس بزرگی برای ما بود. فوتبال عین زندگی است، اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. ما از این بازی برای جام ملت‌ها درس بزرگی گرفتیم که در زمین اسم‌ها بازی نمی‌کند و تیمی می‌برد که با قلبش بازی می‌کند.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز