تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد :

اختصاص یک بالگرد به استان کهگیلویه و بویراحمد

سعید جاودان سیرت در خصوص نبود بالگرد اورژانس هوایی در استان و فوت دختر عشایر در شهرستان بهمئی توضیحاتی داد.
کد خبر: ۷۳۰۳۷

به گزارش معاصر سعید جاودان سیرت افزود: در رابطه با بالگرد اورژانس هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سقوط بالگرد اورژانس استان در حین ماموریت، اقدامات زیادی انجام شد.

وی اظهارکرد: یک روز پس از سقوط بالگرد اورژانس استان با آقای رئیس جمهور صحبت شد، در سفر وزیر بهداشت به استان نیز این مشکل پیگیری شد و مکاتباتی انجام داده ایم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با چهار شرکت بالگردی رایزنی‌هایی صورت گرفته و امیدواریم که این مسأله به زودی عملیاتی و محقق شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: رئیس اورژانس کشور پیگیر اختصاص یافتن یک بالگرد به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به فوت دختر ۱۷ ساله عشایری در شهرستان بهمئی تاکید کرد: بدلیل صعب‌العبور بودن و مسافتی که تا مصدوم وجود داشت نیروهای در استراحت اورژانس بر بالین مصدوم رسیدند و کمک های اولیه را انجام دادند. منتهی مسافت زیاد بود و متاسفانه زمانی که مصدوم را به آمبولانس رساندند دختر مصدوم فوت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص درخواست کمک استان از برخی استانها برای اعزام بالگرد و همکاری نکردن آنها بیان کرد: درخواست کمک برای اعزام بالگرد از استان‌ها شد که گفته شده شرایط ناپایدار داشتند و خود این استانها باید در این زمینه توضیح دهند.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز