تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

آزمایشگاه آبادان موفق در شکست تحریم ها

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان با حضور در آزمایشگاه مرکزی این شرکت از بخش های مختلف آن بازدید کرد.
کد خبر: ۷۳۱۴۴

به گزارش معاصر به نقل از شرکت پالایش نفت آبادان، مدیر عامل این شرکت با حضور در آزمایشگاه مرکزی پالایشگاه از بخش های مختلف این آزمایشگاه بازدید کرد و در جریان کارهای تحقیقاتی و فنی در حال انجام در این آزمایشگاه قرار گرفت.
حکیم قیم در حاشیه این بازدید با یادآور شدن اینکه عمده قطعات آزمایشگاهی شامل تحریم های شدید هستند و معدود شرکت های جهان دانش تعمیر آنها را به صورت انحصاری در اختیار دارند، افزود: در آزمایشگاه پالایشگاه آبادان تعمیر و در سرویس قرار گرفتن قطعات آزمایشگاهی انجام می شود و از نکات قابل توجه این است که در آزمایشگاه علاوه بر مطرح بودن مسائل شیمیایی ، کارکنان آزمایشگاه در حوزه تعمیرات اشراف خوبی بر مسائل فنی و الکترونیکی دارند.
 وی افزود: آزمایشگاه پالایشگاه آبادان در سال های گذشته و هم اکنون مشکل قطعات را شناسایی و رفع کرده و همین امر گواه اشراف بر ریزترین موارد عملیاتی است که این کارها با کمترین هزینه در شرکت پالایش نفت آبادان انجام می شود.
مدیرعامل پالایشگاه آبادان خودکفایی، بی اثر کردن تحریم ها و ایجاد صرفه اقتصادی را دستاورد اقدامات انجام شده در واحدهای آزمایشگاه هایی این شرکت پالایشی دانست و افزود: در حال حاضر علاوه بر رفع نیازهای داخلی بخشی از امور فنی مربوط به تجهیزات و امور آزمایشگاه های منطقه به آزمایشگاه مرکزی پالایشگاه آبادان ارجاع داده می شود.
وی در ادامه بر اهمیت آزمایشگاه در تولید فرآورده های باکیفیت تاکید کرد و توجه به جوان گرایی در کنار بهره گیری از تجربه نیروهای کارکشته را خواستار شد.
کعبی مسئول آزمایشگاه مرکزی پالایشگاه آبادان نیز اظهار کرد: فرهنگی که در آزمایشگاه پالایشگاه آبادان نهادینه شده است شناخت تفاوت، جانشین پروری و کنار هم قرار گرفتن ظرفیت نیروی جوان و با تجربه در انجام کارها اعم از مونتاژ قطعات و یا انجام آنالیزهای تخصصی است.
 
آزمایشگاه آبادان موفق در شکست تحریم ها
 
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز