تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

دستگیری ۲۶ نفر از اراذل پایتخت در یک نزاع دسته جمعی

دستگیری ۲۶ نفر از اراذل پایتخت در یک نزاع دسته جمعی
۲۶ عامل ناامنی در پایتخت که با قدرت نمایی باعث برهم زدن نظم عمومی می‌شدند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۳۴۳۹

به گزارش معاصر به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ علی قاسم‌پور،رئیس پلیس پیشگیری تهران، گفت: ۱۸ آذر ماه خبری مبنی بر قدرت نمایی ۲۶ نفر از اراذل و اوباش در محله «خزانه» تهران دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی می‌کردند.

سرهنگ قاسم‌پور با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۶۰ خزانه به سرعت به محل اعزام و هر ۲۶ متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند در حال قدرت نمایی مشاهده کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان توجهی به دستورهای پلیس نمی‌کردند که در یک عملیات ضربتی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متهمان خلع سلاح و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۹ قبضه سلاح سرد و ۷ عدد چماق کشف شد.
وی افزود: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودروها اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار کلانتری ۱۶۰ خزانه قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز