تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده نفت تهران

آیین بزرگداشت روز دانشجو با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و رئیس دانشگاه صنعت نفت در سالن اجتماعات دانشکده نفت تهران برگزار شد
کد خبر: ۷۳۴۶۳

به گزارش معاصر، به‌ مناسبت گرامیداشت روز دانشجو آیینی روز یکشنبه ۱۹ آذرماه با حضور وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، محمد چهاردولی، رئیس دانشگاه صنعت نفت، مهدی رستمی، رئیس دانشکده نفت تهران، معاونان و استادان دانشکده و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده نفت تهران برگزار شد.

در ابتدای این آیین، رئیس دانشکده نفت تهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نفت و گاز گفت: باید افزون بر بخش‌های فنی، در بخش‌های حقوق نفت گاز و اقتصاد نفت و گاز کار کنیم و در این زمینه‌ها مطالعات علمی داشته باشیم.

در ادامه رئیس دانشگاه صنعت نفت با تبریک روز دانشجو، با اشاره به نگاه ویژه مسئولان وزارت نفت به دانشگاه صنعت نفت و سخنان مقام معظم رهبری درباره علم به‌عنوان مهم‌ترین ابزار پیشرفت و اقتدار ملی جامعه اظهار کرد: دانشگاه محل تربیت مدیران آینده ایران اسلامی است و اگر به‌خوبی تربیت شوند آینده کشور نیز خوب خواهد شد.

چهاردولی با بیان اینکه در این سال‌ها دانشگاه صنعت نفت مورد کم‌لطفی واقع شده است، گفت: تلاش ما این است که زیرساختهای دانشگاه را بهبود دهیم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری نیز در ادامه اظهار کرد: تلاش ما برای بهتر شدن دانشگاه صنعت نفت است و با توجه به اینکه تاکنون این دانشگاه فارغ‌التحصیلان خوبی داشته، تلاش خواهیم کرد این دانشجویان را در صنعت نفت جذب و جایگزین نیروهای بازنسشته کنیم  تا بتوانیم همچنان چرخ صنعت نفت را بچرخانیم.

زیدی‌فرد با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رئیس جمهوری درباره صنعت نفت اظهار کرد: باید صنعت نفت فناور، مدرن و به‌روز داشته باشیم.

در پایان این آیین از دانشجویان برتر علمی و ورزشی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز