تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

برگزاری هشتمین گردهمایی تخصصی مدیران HSE در مشهد

این گردهمایی با رویکرد رفع چالش ها و دستیابی به تولید پایدار و تداوم تولید در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۳۷۵۹

به گزارش معاصر، عباس رزمی، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهداف و برنامه های این گردهمایی اظهار کرد: در این همایش ‌دو روزه که به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود، تشریح مشکلات زیست محیطی، ازدیاد برداشت با رویکرد ملاحظات HSE، صادرات ایمن و تولید ایمن و پایدار در مخازن و دکل‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی در رابطه با دیگر سرفصل های این همایش خاطرنشان کرد: بررسی چالش ها و تمهیدات لازم در حوزه HSE و دورنمای شرکت ها، راهبردهای استقرار و ضوابط HSE با نگاه پیشگیری از حوادث و برنامه ها و چالش های HSE در حوزه تولید ایمن در ساحل و فراساحل از دیگر انتظارات برای بحث و بررسی در این نشست به شمار می‌رود.
 
رزمی استفاده بر استفاده از دانش و توانمندی شرکت های دانش بنیان در راستای حل مشکلات حوزه HSE تاکید کرد و افزود: در این همایش تعدادی از شرکت های توانمند دانش بنیان حضور یافته و به ارائه ظرفیت های خود برای رفع چالش های پیش رو در این حوزه می پردازند.

وی تصریح کرد: همچنین نگاه تولید محور مبتنی بر تامین سلامت کارکنان، حفاظت از تاسیسات نفتی و گازی و صیانت از محیط زیست موضوع محوری گفتگوی مدیران عامل شرکت های تابعه ملی نفت ایران و از اهداف عمده این همایش است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز