تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
بعد از توقف تیمش برابر مس رفسنجان

خداحافظی گل‌محمدی از پرسپولیس

خداحافظی گل‌محمدی از پرسپولیس
سرمربی تیم پرسپولیس بعد از توقف تیمش برابر مس رفسنجان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۷۳۸۶۹

به گزارش معاصر، در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی،‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم خداحافظی کرد تا این‌گونه از سمت خود کناره‌گیری کند.

امروز (دوشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۲) پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پرسپولیس که در ۴ بازی گذشته خود ۲ برد و ۲ تساوی به دست آورده بود، با این تساوی ۳۰ امتیازی شد تا در پایان نیم فصل، با ۳۰ امتیاز و پایین‌تر از تیم‌های استقلال و سپاهان ۳۲ و ۳۱ امتیازی، در رتبه سوم قرار بگیرد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما نتوانستیم آن طور که باید و شاید آماده مسابقات شویم. نیم‌فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم. در نقل و انتقالات نتوانستیم آن طور که باید و شاید یار بگیریم. جنگ‌های رسانه‌ای را باختیم. در همه جنگ‌های بیرون از زمین شکست خوردیم و فقط در داخل زمین پیروز شدیم. در پرسپولیس باید آدم‌های قوی حضور داشته باشند که بتوانند قهرمانی به دست بیاورند.

در نهایت نیم‌فصل دشواری برای ما بود. گرفتن ۳۰ امتیاز کار بسیار بزرگی بود. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. آن‌ها با جان و دل بازی کردند. با توجه به مشکلات مالی و امکانات، آن‌ها تلاش کردند. متاسفانه باید بگویم که با این شرایط من به شخصه نمی‌توانم ادامه دهم. من سه ماه پیش مشکل قرارداد داشتم که با باشگاه فسخ کردم اما یک حرکت دلگرم‌کننده از طرف باشگاه انجام نشد. از همین جا از همه پرسپولیسی‌ها تشکر می‌کنم و همه‌شان را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید قرمزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
پرسپولیس قهرمان است

آخرین اخبار روز