تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

جلسه شورای فرهنگی شركت ملی مناطق نفتخیز برگزار شد

این نشست عصر روز چهارشنبه مورخ 10 بهمن ماه 1402 با حضور مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی در راستای ایجاد هماهنگی بین روابط عمومی، حوزه شهید تندگویان و مدیریت عملیات غیرصنعتی به عنوان برگزار کنندگان مراسمات فرهنگی پیش رو برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۶۹۷

به گزارش معاصر، این نشست عصر روز چهارشنبه مورخ 10 بهمن ماه 1402 با حضور مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی در راستای ایجاد هماهنگی بین روابط عمومی، حوزه شهید تندگویان و مدیریت عملیات غیرصنعتی به عنوان برگزار کنندگان مراسمات فرهنگی پیش رو برگزار شد.

 مهندس دانشی ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن دهه فجر و با اشاره به مشکل محتواسازی فرهنگی درجامعه، بر تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح شرکت همچنین بر تولید محتوای فاخر برای عموم مردم، تولید کتاب، سرمایه گذاری در جهت خلق تئاترهای فاخر با مضامین شادی آفرین و دینی تاکید نموده، و دست اندرکاران را به جلوگیری از موازی کاری در انجام امور و ایجاد وحدت رویه توصیه نمود.

 ایشان در ادامه ضمن تاکید بر ایجاد تقویم مناسبی برای سال آینده جهت انجام مراسمات در شورای فرهنگی در راستای جهت دهی به رویکردها، روش ها و سیاستگذاری سازمان، افزود: ارائه بیلان کار در پایان هر سال و گرفتن بازخورد جهت ارتقا شورای فرهنگی امری ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز