تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

استفاده از راهکارهای غیرقیمتی دولت برای حل مشکل ناترازی انرژی

سخنگوی دولت در تشریح راهکارهای قوه مجریه برای رفع ناترازی حوزه انرژی تصریح کرد: استاندارد مصرف انرژی در کشور کمی بالاست، دولت برای حل مشکل ناترازی در تولید و مصرف انرژی، راهکارهای غیرقیمتی را در پیش می‌گیرد.
کد خبر: ۷۴۸۷۹

به گزارش معاصر، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، ۱۷ بهمن‌ماه) در نشست خبری از دستورهای رئیس‌جمهوری به چند وزارتخانه برای اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: رئیس‌جمهوری برای اجرای تدابیر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب دستورهایی به وزیران نفت، نیرو، اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه جذب نخبگان در شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آنها در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان در این دولت سه برابر و حمایت‌های مختلفی از این شرکت‌ها شده است، همچنین ۴ هزار فرصت بورسیه برای جذب نخبگان در خودروسازی، فولاد و نفت ایجاد شد، ضمن اینکه در حوزه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی نیز مصوبه‌هایی داشتیم.

سخنگوی دولت در تشریح راهکارهای قوه مجریه برای رفع ناترازی حوزه انرژی تصریح کرد: استاندارد مصرف انرژی در کشور کمی بالاست، دولت برای حل مشکل ناترازی در تولید و مصرف انرژی، راهکارهای غیرقیمتی را در پیش می‌گیرد. افزایش عرضه و تولید، همچنین مبارزه با قاچاق از جمله راهکارهای دولت برای رفع این ناترازی‌هاست.

بهادری‌جهرمی ابراز امیدواری کرد که با تدابیر دولت در افزایش عرضه و مدیریت همگانی در اصلاح الگوی انرژی، کشور بتواند به تراز بهتری در حوزه مصرف دست یابد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز