تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در نشست فورکست گچساران:

سربازان جبهه اقتصادی صنعت نفت گچساران افزایش تولید نفت و گاز را در دستور کار خود قرار دهند

در این نشست، مهندس دانشی اظهار داشت: جلسات فورکست، به منظور بیان و پیگیری مشکلات تولید نفت و گاز و میعانات گازی و همچنین تصمیم گیری برای آینده کوتاه مدت ۶ ماهه و برخی تصمیمات بلند مدت برگزار می گردد.
کد خبر: ۷۵۱۹۷

به گزارش معاصر، در این نشست، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تبریک اعیاد ماه شعبان، این ماه را فرصتی برای قرب الی الله دانست و اظهار داشت: جلسات فورکست، به منظور بیان و پیگیری مشکلات تولید نفت و گاز و میعانات گازی و همچنین تصمیم گیری برای آینده کوتاه مدت ۶ ماهه و برخی تصمیمات بلند مدت برگزار می گردد.

مهندس علیرضا دانشی با اشاره به روند مطلوب افزایش تولید نفت، بعد از گشایش های صورت گرفته در تسهیل فرایند فروش نفت، افزود: سربازان جبهه اقتصادی صنعت نفت جنوب در گچساران می بایست با ابتکار عمل، فعالیت مربوط به استمرار پایداری و افزایش تولید به منظور صادرات روزافزون نفت و گاز را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر جمع آوری ایده های نخبگان صنعت نفت و پایش آن در کمیته های تخصصی برای تحقق برنامه های تولیدی و توسعه میادین نفتی، گفت: در این جنگ تمام عیار پیچیده و ترکیبی فعلی که استکبار جهانی به ما تحمیل نموده است، لازم است همکاران محترم بخشهای مختلف ستادی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های بهره بردار با تعامل همه جانبه فی ما بین، در امور همدیگر تسهیل گری و برای رسیدن به قله های موفقیت تلاش مضاعف نمایند.

مهندس دانشی حضور مدیران و روسای ستاد مناطق نفتخیز در شرکت های بهره بردار را فرصت مغتنمی برای اثرگذاری در تصمیم گیری های اثربخش دانست و بر استمرار این رویه در آینده نیز تاکید کرد.

وی ضمن تجلیل از تلاش های کارکنان نفت و گاز شرکت گچساران، اذعان داشت: شرکت گچساران، بخش مهمی از برنامه افزایش تولید نفت کشور را محقق کرده است که به شخصه از تلاش همه کارکنان و مدیران این شرکت سپاس گذارم .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز