تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
حجت الاسلام حمید رسایی

رسایی: این انتخابات انقلاب پاجوش‌ها علیه چنارهاست

رسایی: این انتخابات انقلاب پاجوش‌ها علیه چنارهاست
عضو ائتلاف امناء گفت: بساط فخرسالاری و نگاه از بالا به پایین و سهمیه‌بندی سیاسی را باید از بین ببریم و زیر میز بزنیم.
کد خبر: ۷۵۳۵۷

به گزارش معاصر، حجت الاسلام حمید رسایی در جمع حامیان امناء در امجدیه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر این‌که «تحول در انتخابات راهش از انتخابات می‌گذرد» ادامه داد: اگر می‌خواهیم تغییری در کشور به وجود آوریم راهش از انتخابات است. در جمهوری اسلامی مردم هستند که جهت گیری و سلیقه سیاسی را تعیین می‌کنند برعکس آن‌چه که در رژیم پهلوی اتفاق می‌افتاد. قانون اساسی و چهارچوب‌های نظام مشخص است چیزی که مهم است این است که سلیقه‌ای که می‌خواهد این چهارچوب‌ها را پیاده کند چه سلیقه و رویکردی دارد.

وی ادامه داد: ائتلاف امنا شب ۲۲ بهمن شکل گرفت. ما از وضع موجود خسته شده‌ایم به همین دلیل کار را از نحوه معرفی کاندیداها شروع کردیم. برخی کاندیداها به اسم اصلاح طلبی مردم را می‌ترسانند و برخی به اسم اصولگرایی مردم را می‌ترسانند. تاکید می‌کنم لولوی واقعی، سیاه نمایی‌هایی است که این افراد می‌کنند. دلیل اینکه یکی از اعضای ائتلاف امناء چند روز قبل انصراف داد این بود که ایشان گفت «اعضای دیگر اصلح‌تر هستند به همین دلیل بنده کناره‌گیری می‌کنم.» شما تفاوت‌ها را ببینید و با هم مقایسه کنید.

رسایی با اشاره به قانون عفاف و حجاب گفت: دو تفکر در این موضوع در مقابل یکدیگر قرار دارند. در موضوع برجام نیز همین وضعیت حاکم بود. چرا؟ برای اینکه با هم یک کاسه و از یک مشرب و مرام سیاسی و فکری هستند. چه کسی ضرر میکند؟ مردم. ائتلاف امناء عمرش کم است اما ریشه در مبانی امام و رهبری و شهدا دارد.

عضو ائتلاف امناء گفت: رقیب ما ائتلاف قالیباف (شانا) است که ریشه ۱۰- ۱۲ ساله دارد و در قامت چنار است اما ائتلاف ما عمر ۱۰ -۱۲ روزه دارد و می‌گویند در نقش پاجوش است.

عضو ائتلاف امناء اظهار کرد: ما به پاجوش بودن افتخار می‌کنیم همانطور که به پابرهنه بودن افتخار کردیم. مشکل اصلی کشور همین نگاهِ از بالا به پایین است. همین است که لیست‌های انتخابات بر اساس روابط خانوادگی بسته می‌شود.

رسایی گفت: نمی‌خواهم سخنانی بر زبان بیاورم همین قدر بدانید که داماد یک شخصیت سیاسی در لیست انتخابات قرار گرفته است. بساط فخرسالاری و نگاه از بالا به پایین و سهمیه‌بندی سیاسی را باید از بین ببریم و زیر میز بزنیم.

وی اظهار کرد: این انتخابات انقلاب پاجوش‌ها علیه چنارهاست. چنارهایی که از کنارش پاجوش‌ها بیرون زده‌اند. خب بد عمل کردید که پاجوش‌ها متولد شده‌اند. ان‌شاءالله در روز جمعه همه با هم به لیست چنارها نه و به لیست پاجوش‌ها آری می‌گوییم. از امروز دیگر اجازه نخواهیم داد به اسم اصولگرایی یا به اسم حزب‌اللهی هر کاری انجام شود.

رسایی تاکید کرد: نه از دولت ستایشگری می‌کنیم و نه به جنگ این دولت می‌رویم بلکه او را در مجلس کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز