تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
دولت کانادا می‌گوید

تسهیلات اقامتی ویژه‌ برای ایرانیان را یک سال دیگر تمدید کرد

تسهیلات اقامتی ویژه‌ برای ایرانیان را یک سال دیگر تمدید کرد
دولت کانادا تسهیلات ویژه موقتی برای ایرانیان که ابتدا در فوریه سال پیش معرفی کرده بود را به دلیل وضعیت ایران برای یک سال دیگر تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ تمدید کرده است.
کد خبر: ۷۵۳۷۵

به گزارش معاصر به نقل از بی بی سی، دولت کانادا تسهیلات ویژه موقتی برای ایرانیان که ابتدا در فوریه سال پیش معرفی کرده بود را به دلیل وضعیت ایران برای یک سال دیگر تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ تمدید کرده است. کانادا می‌گوید که این تدابیر شامل حال ایرانیانی که به طور موقت ساکن کانادا هستند و همچنین شهروندان و افراد دارای کارت اقامت دایم کانادا که ساکن ایران هستند می‌شود.

بی بی سی: دولت کانادا تسهیلات ویژه موقتی برای ایرانیان که ابتدا در فوریه سال پیش معرفی کرده بود را به دلیل وضعیت ایران برای یک سال دیگر تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ تمدید کرده است.

این تسهیلات برای افرادی‌ است که به طور موقت ساکن کانادا هستند

کانادا می‌گوید که این تدابیر شامل حال ایرانیانی که به طور موقت ساکن کانادا هستند و همچنین شهروندان و افراد دارای کارت اقامت دایم کانادا که ساکن ایران هستند می‌شود.

براساس این تدابیر تقاضا برای تمدید اقامت موقت، تقاضا برای تغییر وضعیت اقامت موقت – برای مثال از بازدیدکننده به وضعیت اشتغال – یا برای تمدید «مجوز باز کار» یا تحصیل رایگان خواهد بود.

همچنین تقاضا برای «گذرنامه کانادایی با مدت اعتبار محدود»، «گواهی شهروندی کانادا» و «اسناد سفر برای افراد دارای اقامت دائمی» رایگان خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز