تهران ° كمينه °  بیشینه °
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
بیت کوین در هفته‌ی که گذشت:

سرمایه‌گذاران در بیت کوین باید با احتیاط عمل کنند

سرمایه‌گذاران در بیت کوین باید با احتیاط عمل کنند
علاوه بر این، باید به تحولات سیاسی و اقتصادی در خاورمیانه توجه ویژه‌ای داشته باشیم. این منطقه در حال حاضر شاهد تحولات قابل توجهی است که می‌تواند بر بازارهای مالی تأثیرگذار باشد.
کد خبر: ۷۷۸۶۶

به گزارش معاصر، بیت کوین در هفته‌ای که گذشت، نوسانات قابل توجهی را تجربه کرد و بین قیمت‌های ۶۳۴۵۶ تا ۶۹۴۰۰ دلار در حرکت بود. در نهایت، این ارز دیجیتال با قیمت ۶۸۲۵۰ دلار به پایان هفته رسید.

همان‌طور که در تحلیل‌های قبلی اشاره شد، پس از شکست قدرتمند خط روند روزانه (خط سفید) و پولبک به سطح حمایت (نوار زرد)، انتظار می‌رفت که روند صعودی ادامه یابد و به سمت سقف رنج حرکت کند. در اولین روز هفته کاری بازار جهانی، کندل قیمت به صورت صعودی باز شد و به سمت سقف حرکت کرد.

با توجه به برخوردهای مکرر قیمت با سقف و جمع‌آوری نقدینگی از کف رنج، این احتمال وجود دارد که این بار سقف شکسته شود و بیت کوین به اهداف بالاتری در محدوده ۸۰۰۰۰ دلار برسد. اما لازم است که سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار عجله نکنند؛ زیرا تا زمانی که سقف با یک کندل روزانه شکسته نشده و پولبک به سقف شکسته شده انجام نگیرد، این تحلیل ممکن است با شکست مواجه شود.

علاوه بر این، باید به تحولات سیاسی و اقتصادی در خاورمیانه توجه ویژه‌ای داشته باشیم. این منطقه در حال حاضر شاهد تحولات قابل توجهی است که می‌تواند بر بازارهای مالی تأثیرگذار باشد. از آنجا که بازارهای مالی معمولاً ریسک‌گریز هستند، هرگونه نوسان یا تنش در این منطقه می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشد.

در نتیجه، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند و وضعیت بازار را به دقت زیر نظر داشته باشند تا از فرصت‌ها بهره‌برداری کنند و ریسک‌های احتمالی را مدیریت نمایند.

سجاد محمد پور(کارشناس حوزه رمز ارز)

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز