تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

محمدجواد ابراهیمی: بدشانس‌تر از من در کشتی نیست

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران که با وجود شایستگی فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را پس از مصدومیت ناگهانی از دست داد، گفت: نمی‌دانم اسم این اتفاق را قسمت یا بدشانسی بگذارم.
کد خبر: ۱۱۴۱۷

 

محمدجواد ابراهیمی: بدشانس‌تر از من در کشتی نیست 

به گزارش معاصر، محمدجواد ابراهیمی گفت: در اردوی تیم ملی در حال تمرین با علی شعبانی بودم که مینیسک زانویم پاره شد. همه چیز خوب پیش می‌رفت و شرایط بدنی خوبی داشتم اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد. هیچ کس در کشتی بدشانس‌تر از من نیست اما باز هم با انگیزه بالاتر برمی‌گردم. 

دارنده ۲ مدال طلای آسیا، افزود: واقعا نمی‌دانم اسم این اتفاق را قسمت یا بدشانسی بگذارم. با وجود کشتی‌های خوبی که می‌گرفتم و در داخل کشور یا تورنمنت‌های خارجی رقبایم را شکست می‌دادم اما هیچ گاه عازم مسابقات جهانی نشدم، امسال انگیزه زیادی داشتم که در انتخابی قهرمان شوم و به مسابقات جهانی بروم که ناگهان این اتفاق رخ داد. 

او خاطرنشان کرد: به زودی عمل جراحی می‌کنم تا هر چه سریع‌تر به میادین بازگردم و برای مسابقات کسب سهمیه و المپیک توکیو آماده شوم. 

ابراهیمی در پایان گفت: برای همه ملی پوشان کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم تیم ملی با دست پر به ایران بازگردد و بچه‌ها مزد زحمات‌شان را بگیرند. 

پایان پیام/ 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز