تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

محموله کامیون پیاز، مشروبات الکلی از آب درآمد

سه قاچاقچی حرفه‌ای مشروبات الکلی که با جاسازی بیش از ۲۴۰۰ قوطی مشروبات الکلی در یک بار سه تنی پیاز، قصد داشتند مشروبات خارجی را با یک کامیون به مشهد وارد کنند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۳۹
اخبار معاصر: سه قاچاقچی حرفه ای مشروبات الکلی که با جاسازی بیش از 2 هزار و 400 قوطی مشروبات الکلی در یک بار سه تنی پیاز، قصد داشتند مشروبات خارجی را با یک کامیون به مشهد وارد کنند دستگیر شدند و خودروی‌شان نیز توقیف شد.

هفته گذشته تلفن بازپرس سلیمانی شعبه 903 دادسرای انقلاب مشهد به صدا در آمد و خبر از این داد که ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی مدت ها کار پلیسی ،سه قاچاقچی مشروبات الکلی را شناسایی کرده اند که با جاسازی مقادیر زیادی مشروبات الکلی خارجی در بار پیاز یک کامیون، از یکی از شهر های مرزی در غرب کشور به سمت مشهد حرکت کرده اند.

این گونه بود که ماموران پلیس پس از کسب دستور قضایی به منظور متوقف کردن محموله سنگین مشروبات وارد عمل شده و موفق شدند خودروی مذکور را در حالی که به سمت مشهد در حرکت بود شناسایی و از حرکتش جلو گیری کنند. در حالی سه متهم در این رابطه دستگیر شدند که قاچاقچیان با نشان دادن بارنامه حمل سه تن پیاز، سعی می کردند ازبازرسی بار خودروی شان جلوگیری کنند که این گونه نشد و طی بازرسی کامیون مذکور، 2 هزار و 490 قوطی مشروبات الکلی که زیر بار پیاز ها جاسازی شده بود کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس منتقل شد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: خراسان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز