تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

رعایت محدودیتهای کرونایی در کاشان

فرماندار کاشان اعلام کرد؛ ۹۰ درصد شهروندان، اصناف و صاحبان مشاغل در این شهرستان، محدودیت‌های کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۵۳۶
علی اکبر مرتضایی اظهار کرد: با تعطیلی و کاهش نیروی انسانی در ادارات و سازمان های شهرستان و همچنین استفاده کارکنان و مراجعان از ماسک در هفته گذشته، در مجموع ۹۰ درصد محدودیت های ابلاغی رعایت شده‌است.

وی افزود: اجرای محدودیت های ابلاغی در حوزه های تجاری، بازرگانی و خدماتی شهرستان کاشان در هفته اول آذر ماه به رقم ۹۵ درصد رسید و در این مدت  ۸۸ اکیپ بازرسی با ۱۴ هزار و ۲۵۰  مورد بازرسی داشتند که به  ۲۸۵ مورد اخطار کتبی و ۱۳۹۶۵ مورد تذکر شفاهی و ۶۰ مورد پلمب واحد صنفی منجر شد.

رییس ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا شهرستان کاشان تصریح کرد: طرح سردار شهید سلیمانی، در ۶۳ قرارگاه با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری مرکز بهداشت و نماینده مساجد در ۶۳ محله شهر و روستاهای شهرستان اجرایی شده که تا پایان هفته جاری این طرح افزایش خواهد یافت.

فرماندار کاشان گفت: بیش از ۱۲۰ هزار ماسک با قیمت تقریبی یک میلیارد ریال و حدود ۷۰۰ میلیون ریال مواد ضدعفونی کننده با کمک نیکوکاران در سطح شهرستان توزیع شده است که ۷۰ هزار ماسک با قیمت ۷۰۰۰ ریال و ۵۰ هزار ماسک به صورت رایگان  بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، مرتضایی افزود: در پنج نقطه از ورودی های شهرستان کاشان گیت های بازرسی ایجاد شده و وضعیت عبور و مرور تحت کنترل نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش قرار دارد و متخلفان مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

رییس شورای تامین شهرستان کاشان تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه  ۳۹۳ خودرو مورد اعمال قانون قرار گرفته است که جریمه های این طرح شامل ۳۵۲ مورد جریمه ۲ میلیون ریالی، ۳۴ مورد جریمه ۵ میلیون ریالی و هفت مورد نیز جریمه ده میلیون ریالی توسط پلیس راهور به ثبت رسیده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز