تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
نماینده وزارت بهداشت گفت:

عادی نگاری در این شرایط ممنوع

نماینده وزارت بهداشت در ۱۶ آذرماه از عملکرد عالی استاندار لرستان در زمینه مقابله با کرونا و محدودیت ها قدردانی و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۳۰۱۷
دکتر عبدالهیان ۱۶ آذرماه به‌عنوان نماینده وزارت بهداشت و ناظر اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی، از نظارت بر روند اجرای این طرح در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور اقداماتی در زمینه کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره آن انجام شد.

ناظر اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: امضای تفاهم‌نامه میان وزارت کشور، بسیج مستضعفین، هلال‌احمر و وزارت بهداشت از جمله اقدامات بسیار مهمی بود که در زمینه مقابله با بیماری کرونا به امضا رسید.

عبدالهیان خاطرنشان کرد: قطع زنجیره انتقال، کاهش مرگ‌ومیرها و میزان بستری‌ها از اهداف مهم این تفاهم‌نامه بود که با هدف حمایت از مردم در مقابل کرونا اجرایی شد.

وی اضافه کرد: به‌عنوان نماینده وزارت بهداشت با هدف تقدیر و تشکر از همه افرادی که در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش کرده‌اند به لرستان سفر کرده‌ام.

مدیر حراست وزارت بهداشت با بیان اینکه عملکرد استاندار لرستان در زمینه مقابله با کرونا قابل‌تقدیر است، افزود: با حمایت‌های شخص استاندار لرستان از دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و بسیج در زمینه دستیابی به اهداف طرح مذکور، موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

عبدالهیان ادامه داد: به‌تناسب پیشرفت‌های که در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی حاصل شده منابع مالی در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: با در نظر گرفتن کمبود امکانات زیرساختی در استان لرستان امید آن می‌رود که مردم با پرهیز از عادی انگاری، کماکان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز