تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

۱۰۰۵ زنجانی بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند

حدود ۱۰ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و همچنان تعدادی از عزیزان‌مان را روزانه قربانی می‌کند. از زمان شروع این ویروس در استان زنجان تاکنون ۱۰۰۵ زنجانی بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۳۲۶۹
به گزارش معاصر و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، حدود ۱۰ ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان می‌گذرد و همچنان تعدادی از عزیزان‌مان را روزانه قربانی می‌کند، همانطور که می‌دانید تنها راه مبارزه با این ویروس رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲۰ آذرماه) ۴۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۵۴۳ مورد بوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان، ۲۴ مورد بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۲۷۹ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۱۲۳ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که در حال حاضر ۳۳ هزار و ۵۷۴ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مبتلا به بیماری کرونا هستند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده‌اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به ۱۰۰۵ نفر رسیده است.

گفتنی است مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۱۱۲ و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۳۹ هزار و ۸۵۳ مورد بوده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز