تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
نماینده سروستان در صحن مجلس تاکید کرد

شفافیت جزیره‌ای مشکلی را حل نمی‌کند

عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز مجلس گفت: شفافیت باید در همه ابعاد و در همه قوا باشد و با شفافیت جزیره‌ای مشکلات حل نخواهد شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۳
عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز-  چهارشنبه- در نطق میان دستور خود با تبریک روز حمل و نقل، از متولیان حوزه حمل و نقل و تامین اجتماعی خواست مورد بیمه و سختی کار و از وزارت صمت در تامین لاستیک و قطعات خودرو  و تامین نیازهای رانندگان رسیدگی فوری و عاجلی داشته باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: یکی از نماینده‌ها بیان داشت که رئیس جمهور ونزوئلا راننده بوده است؛ ای کاش همه مسئولان به اندازه رانندگان، امانت و بار خود را به سلامت به مقصود می‌رساندند و اگر تخلفی می‌کردند جریمه می‌شدند و اگر امانت را نمی‌رساندند خسارت را جبران می‌کردند.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب و تشکیل دولت اسلامی از همه قوا و نهادها که اطلاق دولت شامل آنان هم می‌شود می خواهم اصلاحات لازم را مدنظر قرار دهند و زمینه‌های بروز فساد را ریشه کن و پالایش‌های لازم را انجام دهند.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفافیت باید در همه ابعاد سه قوه باشد و با شفافیت جزیره‌ای مشکلی حل نخواهد شد، گفت: قانون سالاری با شفافیت کافی باید جای مسئول و مدیرسالاری را بگیرد و رفتارهای سلیقه‌ای جای خود را به قانون شفاف برای محقق شدن دولت اسلامی دهد چرا که جامعه اسلامی بدون دولت اسلامی موفق نخواهد شد. 

وی با بیان اینکه درآمدها و هزینه‌ها در لایحه بودجه۱۴۰۰ از منطق لازم برخوردار نیستند، گفت: از دولت میخواهیم اصلاحات را که وظیفه و حق قانونی خودشان است انجام دهند.

 رحیمی مظفری یادآور شد: حال کشاورزان، دامداران، باغ‌داران، مرغ‌داران و روستاییان که همه جا سپر دفاع از انقلاب اسلامی بودند به هیچ وجه خوب نیست؛ قیمت نهاده‌ها با ارز آزاد و قیمت تولیدات با بازار ناسازگار است و دو عامل اصلی یعنی دلالان و واسطه‌ها و نبود سازوکار توزیع محصولات و همچنین عدم حمایت در خرید تضمینی حال این اقشار را نامساعد کرده است.

عضو کمیسیون انرژی افزود: چرا نمی‌پذیریم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گندم که امنیت غذایی و اقتصادی کشور را تضمین می‌کنند کشاورزان و دامداران هستند و فکری برای آنها نمی‌کنیم؛ هر سال در کشور بحران‌های ناشی از آب داریم و یا جایی را آب برده یا منطقه‌ای آب نخورده و وزارت نیرو  به جای کنترل و مدیریت آب به فکر تخریب چاه کشاورزان است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز