تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

۲۳ سارق خانه دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد منزل در شهرستان بندرعباس به شیوه و شگردهای مختلف، سارقان مورد پیگیری قرار گرفتند و اکنون 23 سارق شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۶۶۹
 پلیس استان سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود:ابتدا همه پرونده های با شیوه و شگرد مشابه از سطح شهرستان بندرعباس جمع آوری شد.

وی افزود : مالباختگان اظهار داشتند اکثر سرقت ها در ساعت های ابتدایی شب از ساعت ۱۸ الی ۲۲ صورت گرفته و اموالی از قیبل طلاجات ، گوشی تلفن همراه ، تلویزیون ، و دیگر لوازم برقی توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

این مسوول انتظامی ادامه داد: در  تحقیقات مشخص شد سارق یا سارقان از افراد بومی هستند و با توجه به فعال شدن سیم کارت مسروقه بر روی گوشی تلفن همراه شخصی به هویت معلوم،  با دستور قضائی نامبرده بازداشت شد که مشخص شد گوشی تلفن همراه را از شخصی دیگری خریداری  کرده است.

به گفته سرهنگ کرمی سارق اصلی  شناسایی و در  مخفیگاهش دستگیر شد و متهم  در بازجویی فنی و پلیسی با توجه به دلایل و شواهد موجود در پرونده به تعداد ۲۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس با همکاری یک نفر دیگر اقرار و اعلام داشت همه اموال مسروقه را به یک نفر مالخر در سطح شهرستان فروخته اند.

به گفته این مقام انتظامی با دستور قضائی مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد و پس از مواجهه حضوری با متهم همه اعترافات وی را تایید و اعلام داشت اموال خریداری شده را به افراد گذری فروخته و حاضر به جبران خسارت است.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: سه متهم دستگیر شده با قرار مناسب روانه زندان شدند و تلاش پلیس برای دستگیری یکی از متهمان متواری ادامه دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز