تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت خنثی‌سازی تحریم ها گفت:

چرا باید دوباره مذاکره کنیم؟

یک عضو هیات رییسه در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: باید راه خنثی‌سازی تحریم‌ها را در پیش بگیریم ما برای رفع تحریم رفتیم اما جواب نداد و آیا الان زمان آن است که با رفتن فردی و آمدن فرد دیگری بخواهیم مذاکره کنیم؟
کد خبر: ۱۴۶۳۱
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: گاهی افرادی ۸ سال در مسند ریاست جمهوری تکیه زده‌اند که قبلا هم جایگاه‌های رفیع داشتند. شاید اگر روی مصادیق مدیر و مدبر بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دقت شود ما شاهد برخی تخلفات، بی‌تدبیری‌ها و مشکلات دیگری که الان شاهد آن هستیم، نخواهیم بود.

وی ادامه داد: علی‌رغم ظرفیت‌هایی که کشور ما دارد و تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، به این موضوع توجه نشد چرا که در غیر این صورت هیچ تهدید و تحریمی بر ما اثر نداشت و حتی اگر تحریمی با شدت بیشتر هم می‌آمد در صورتی که به اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد دچار مشکل نبودیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز عقیده کرد: کسانی بر مسند ریاست جمهوری قرار گرفتند که سال‌ها در مجلس شورای اسلامی و جایگاه‌های مختلف بوده‌اند و امروز شاهد بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت آنها هستیم امروز سوء‌مدیریت کشور را فلج کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ مواضع روشن از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما ببینید یک عده قبلا سخنرانی‌هایشان درباره فتنه و فتنه‌گران چه بوده است آنها بعد به دنبال این بودند که حصر فتنه‌گران برداشته شود ما باید روی مواضع روشن افراد دقت کنیم.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رهبری بارها فرمودند باید راه خنثی‌سازی تحریم‌ها را در پیش بگیریم ما برای رفع تحریم رفتیم اما جواب نداد. دشمن با خنده‌های مضحک تعهدات خود را زیر پا گذاشت و مقابل نظام صف‌آرایی کرد در حالی که ما به تعهدات‌مان عمل کردیم. آیا الان زمانی است که دوباره با رفتن فردی و آمدن فرد دیگری بگوییم زمان مذاکره جدید است و باید مذاکره کنیم؟ مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود ما که راه مذاکره را رفتیم با ما چه کرده‌اند که دوباره پیشنهاد می‌دهید.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز