تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
اختصاصی/ آغاز روابط مالی و اقتصادی جدید رژیم صهیونیستی و امارات

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک NBD امارات و دو بانک اسرائیلی امضا شد

بانک ( NBD) امارات ، بانک پیشرو در خاورمیانه ، آفریقای شمالی و ترکیه ، تفاهم نامه ای را با بانک هاپوآلیم و بانک Leumi از جمله بزرگترین بانک های اسرائیل امضا کرد.
کد خبر: ۱۴۷۶۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، این توافق نامه با حضور هشام عبدالله القاسم ، نایب رئیس و مدیر عامل ، شین نلسون ، مدیر ارشد اجرایی گروه NBD امارات و داو کوتلر ، مدیرعامل بانک هاپوالیم به امضا رسید. این توافق نامه در نوع خود اولین قرارداد بین دو طرف است و بخشی از آغاز روابط مالی و اقتصادی بین امارات متحده عربی و اسرائیل است.
شین نلسون ، مدیر ارشد اجرایی گروه NBD امارات در این باره گفت: "ما با خوش بینی به آینده نگاه می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که این مرحله با اهداف دو طرف برای چشم انداز همکاری در سطح اقتصادی و تجاری مطابقت دارد. این توافق نامه فرصتی ارزشمند برای مشتریان ما برای تجارت و تجارت فراهم می کند ، همچنین موقعیت ما را به عنوان یک شریک بانکی قابل اعتماد تقویت می کند. برای شرکتها در همه کشورها و مناطقی که تجارت ما در آنها گسترش یافته است. "

داو کوتلر ، مدیر ارشد اجرایی بانک هاپولیم با تأکید بر اینکه ایجاد روابط قوی با NBD امارات ، نشان دهنده یک موفقیت چشمگیر است که به مشتریان در اسرائیل امکان می دهد معاملات بانکی مستقیم خود را با امارات متحده عربی انجام دهند ، بر اهمیت این توافق نامه تأکید کرد. و بنابراین با سایر کشورها. وی افزود: "ما افتخار می کنیم که اولین بانکی هستیم که توافق نامه ای را امضا می کنیم که به تقویت پیوندهای روابط دوجانبه بین دو کشور کمک می کند."

لازم به ذکر است که NBD امارات بزرگترین بانک دبی از نظر دارایی است و دارای امتیازات تجاری بزرگ در بخش خدمات بانکی برای افراد ، شرکت ها و موسسات در امارات متحده عربی ، مصر ، ترکیه ، عربستان سعودی ، هند ، سنگاپور ، انگلستان ، اتریش ، آلمان ، روسیه و بحرین است و دفاتر نمایندگی در چین و اندونزی دارد.

به گزارش پایگاه خبری معاصر علاوه بر این، NBD امارات در اقدامی مشابه با بانک Leumi ، یکی از بانک های پیشرو در اسرائیل  نیز تفاهم نامه هایی را امضا کرده است. این تفاهم نامه ها ، با حضور معاون رئیس و مدیرعامل گروه NBD امارات ، هشام عبدالله القاسم و مدیرعامل گروه NBD امارات ، شین نلسون و رئیس هیئت مدیره "بانک لومی" ، دکتر سامر حاج یحیی ، مدیرعامل "بانک لومی" ، هانان فریدمن ، و تعدادی از مقامات امضا شده است.

این دومین توافقی است که امارات NBD با یک بانک اسرائیلی امضا کرد ، پس از آغاز روابط مالی و اقتصادی بین امارات و اسرائیل ، که در آن بانک Leumi در حال حاضر سهم تقریبی 30٪ از سیستم بانکی خود را به دست می آورد.

القاسم گفت: "با امضای این توافق نامه با بانكی به اندازه و وزن (لئومی) ، ما مشتاقانه منتظر بررسی چشم اندازهای همکاری های مشترک اقتصادی و تجاری هستیم ، زیرا این توافق نامه زمینه تقویت روابط بانکی بین دو طرف را فراهم می کند ، به گونه ای که به نفع برند ما ، مشتریان و اقتصاد امارات متحده عربی باشد. در فرصت های جدید تجاری و تجاری ».

رئیس هیئت مدیره "بانک لئومی" نیز اضافه کرد: "ما به دولت اسرائیل به خاطر موفقیت برجسته در تحکیم روابط ما با امارات متحده عربی تبریک می گوییم و زمان ایده آل برای شروع گام های عملی و باز کردن کانال های اقتصادی فرا رسیده است که تحقق پتانسیل های همکاری گسترده بین دو کشور را تضمین می کند."

وی افزود ، "ما خوشحالیم که این توافق نامه را با امارات NBD امضا می کنیم ، که اساس همکاری گسترده آینده بین بخش های تجاری در امارات و اسرائیل را ایجاد می کند."

NBD امارات بزرگترین بانک دبی از نظر دارایی است و دارای امتیازات تجاری بزرگ در بخش خدمات بانکی برای افراد ، شرکت ها و موسسات در امارات متحده عربی ، عربستان سعودی ، مصر ، هند ، ترکیه ، سنگاپور ، انگلستان ، اتریش ، آلمان ، روسیه و بحرین است و دفاتر نمایندگی در چین و اندونزی دارد. .

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز