تهران ° كمينه °  بیشینه °
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار:

۳ هزار بسته معیشتی در شهریار توزیع می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار گفت: تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی در حال حاضر تهیه شده و ۳ هزار بسته دیگر نیز در حال آماده‌سازی است که با توجه به نیاز میان نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۵۱۱۴
سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت بهداشت، سپاه و سازمان بسیج منعقد شده و ما موظف هستیم خانواده‌هایی که جواب آزمایش کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده را تا ۱۴ روز دوره قرنطینه از نظر معیشتی حمایت کنیم.

وی گفت: مراجعه به درب منازل خانواده‌ها، ثبت اطلاعات و بیماریابی توسط نیروهای بسیج انجام می‌شود و به شبکه بهداشت معرفی و نسبت به درمان مبتلایان به کرونا اقدام می‌شود و مراقبت‌های طول دوره انجام گرفته و روند درمان تحت کنترل قرار می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار افزود: تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی در حال حاضر تهیه شده و ۳ هزار بسته دیگر نیز در حال آماده‌سازی است که با توجه به نیاز میان نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

سرهنگ اللهیاری تصریح کرد: تا زمانی که ویروس کرونا وجود داشته باشد و مردم به این ویروس مبتلا می‌شوند و هم‌وطنان نیاز به حمایت داشته باشند، بسیج و سپاه نیز کنار مردم بوده و خدمت می‌کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز