تهران ° كمينه °  بیشینه °
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد

تقدیر از حضور پرشور مردم در تشییع شهید مجاهد اسماعیل هنیه

تقدیر از حضور پرشور مردم در تشییع شهید مجاهد اسماعیل هنیه
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در تشییع شهید مجاهد اسماعیل هنیه تقدیر کرد.
کد خبر: ۷۷۸۹۹

به گزارش معاصر در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تقدیر از مردم آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم . حضور پرشور شما مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر رهبر شجاع و مجاهد برجسته، شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و محافظ شهیدش در هوای گرم و طاقت فرسای تهران، بار دیگر نشان داد که ملت بزرگ ایران همواره در کنار جبهه مقاومت و مظلومان جهان ایستاده است.

این حضور گسترده و با شکوه که جلوه‌ای از تشیع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید خدمت آیت الله رئیسی را به تصویر کشید؛ بیانگر پیوند عمیق و ناگسستنی میان ملت ایران و مردم مظلوم فلسطین و پیام روشنی از ادامه‌ پرقدرت مسیر مقاومت، دفاع از آرمان‌ قدس شریف و خونخواهی میهمان مجاهد به‌عنوان وظیفه‌ای مقدس از جنایتکاران رذل و بزدل صهیونیستی و حامیان آنان است.

حضور حماسی شما مردم فهیم و انقلابی نمایش وحدت و همبستگی امت اسلامی و تجلی وفاداری به آرمان‌های مقاومت ملت مظلوم فلسطین بود و به دنیا نشان داد که اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شبیخون بزدلانه به حریم امن جمهوری اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور عظیم و شکوهمند شما مردم عزیز صمیمانه قدردانی و از خداوند متعال علو درجات برای شهیدان بویژه مبارز نستوه آزادی مردم فلسطین شهید اسماعیل هنیه و سرافرازی و عزت برای ملت بزرگ ایران مسئلت می‌نماید.  والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

انتهای پیام
منبع: Array
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز