تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۵ - آمریکا؛

اولی آذربایجان و سومی ایران در روز دوم

تیم ایران در رده سوم مسابقات جهانی در پایان روز دوم ایستاده است.
کد خبر: ۱۵۳۲
اخبار معاصر: در پایان مسابقات روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان تیم آذربایجان با توجه به کسب یک طلا و یک برنز در روز دوم در صدر قرار گرفت.

تیم روسیه نیز با یک طلا و یک نقره در رده دوم قرار گرفته است. ایران نیز با دو برنز و یک عنوان پنجمی روی پله سومی قرار گرفته است.

تیم ایران در مسابقات جهانی کشتی آزاد تاکنون در اوزان 65 و 86 کیلوگرم به 2 مدال برنز دست یافته است. عباس طحان نیز در وزن 97 کیلوگرم پنجم شد. بهنام احسان‌پور نیز در 61 کیلوگرم از دور مسابقات حذف شد.

رده‌بندی تیمی مسابقات جهانی به شرح زیر است:

1- آذربایجان 30 امتیاز

2- روسیه 27 امتیاز

3- ایران 22 امتیاز

4- گرجستان 20 امتیاز

5- اوکراین 20 امتیاز

6- مغولستان 19 امتیاز

7- ترکیه 15 امتیاز

8- بلغارستان 14 امتیاز

9- آمریکا 11 امتیاز

10- ایتالیا 10 امتیاز

رده‌بندی 4 وزن نخست مسابقات جهانی به شرح زیر است:

61 کیلوگرم:

1- حاجی علی‌یف (آذربایجان) 2- نومین باتبولد (مغولستان) 3- ولادیمیر دوبوف (بلغارستان) و واسیل شوپتار (اوکراین) 5- ماساکازو کاموی (ژاپن) و باجرانگ (هند) ... 18- بهنام احسان‌پور (ایران)

65 کیلوگرم:

1- مارکو چامیزو (ایتالیا) 2- نوروزاف (ازبکستان) 3- سیداحمد محمدی (ایران) و سوسلان رومانوف (روسیه) 5 - طغرل عسکرف و گانزوربیک (مغولستان)

86 کیلوگرم:
1- عبدالرشید سعدالله‌اف (روسیه) 2- سلیم یاشار (ترکیه) 3- علیرضا کریمی (ایران) و آمیناشویلی (گرجستان) 5- خاتیف (آذربایجان) و گانف (بلغارستان)

97 کیلوگرم:

1-  اسنایدر (آمریکا) 2- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 3- گازیموف (آذربایجان) و اولینیک (اوکراین) 5- عباس طحان (ایران) و اودیکادزه (گرجستان)

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز