تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس خبر داد:

دستگیری سرکرده باند کلاهبرداری شرکت هرمی

ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس، با شناسایی و دستگیری سرکرده باند کلاهبرداری شرکت هرمی "کیو نت"، اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۵۴
اخبار معاصر: درپی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی مجازی با عنوان "کیونت" در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

علیرضا قدمی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسائی محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی شدند.

قدمی افزود: ضمن هماهنگی با مراجع قضایی 6 نفر از اعضای این شرکت کلاهبردار که با اجاره ویلائی در هچیرود این شهرستان به کلاهبرداری از مالباختگان مبادرت می‌کردند در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: سایر اعضای این شرکت هرمی که ماموریت عضوگیری داشتند نیز محل‌های سکونتشان در شهرستان‌های تهران و رودهن شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس اظهار کرد: از آنجایی که این افراد وجوه دریافتی از طعمه‌های خود را در حساب‌های متفرقه‌ای واریز و یا از آن در جاهای مختلفی سرمایه‌گذاری کرده بودند تحقیقات پلیس برای شناسایی و کشف اموال مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز