تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

امروز مردم به کالاهای ایرانی اعتماد و استقبال می‌کنند

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در تولید کالاها حتماً از برند خودتان استفاده کنید چون امروز مردم به کالاهای ایرانی اعتماد داشته و استقبال می‌کنند و ما در کنار شما هستیم و از تولید داخلی و تولیدکننده حمایت می‌کنیم، اگر خلاف این عمل شود خودتان نابود می‌شوید.
کد خبر: ۱۶۵۳۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی اسلامشهر، نصیرآباد رباط کریم و شهر قدس خطاب به تولید کنندگان، اظهار کرد: در تولید کالاها حتماً از برند خودتان استفاده کنید چون امروز مردم به کالاهای ایرانی اعتماد داشته و استقبال می‌کنند و ما در کنار شما هستیم و از تولید داخلی و تولیدکننده حمایت می‌کنیم، اگر خلاف این عمل شود خودتان نابود می‌شوید.

وی با توجه به ظرفیت‌های این اصناف گفت: تولیدکنندگان باید علاوه بر تمرکز بر بازار داخلی در صدد تقویت استاندارها برای رقابت با بازارهای خارجی باشند.

 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بعد از استماع مشکلات تولید کنندگان در زمینه عدم حمایت از کالای ایرانی و تمایل به کالای خارجی با توجه به رقابت ۱۰۰ درصدی، ادامه داد: مجلس بر حمایت از تولید ملی و حمایت از تولیدات داخلی تأکید دارد.

اکبری تالارپشتی ادامه داد: ضرورت سازماندهی و تفکیک تولید و فروش نیازمند تشکیل کارگروه‌هایی است تا روند فعالیت چرخه تولید تسهیل و تسریع کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز