تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
طی ۱۰ ماه امسال؛

۹۴۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شد

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در ۱۰ ماه سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر در کشور ۹۴۰ تن بوده است، افزود: در ۱۰ ماه نخست سال جاری در استان کرمان بیش از ۱۵۰ تن کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.
کد خبر: ۱۷۳۱۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار قاسم رضایی در حاشیه صبحگاه و نمایشگاه دستاوردهای انتظامی فرماندهی استان کرمان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: توفیقی شد در آستانه  ۲۲ بهمن ماه ۹۹ به استان کرمان سفر کنیم و شاهد اقدامات چشمگیر فرماندهی انتظامی استان باشیم.

جانشین فرمانده ناجا کشور عنوان کرد: شاهد هماهنگی خوبی بین دستگاه قضائی، شورای تامین، مردم فهیم و خردمند و شهیدپرور استان کرمان و نیروی انتظامی هستیم.

رضایی بیان داشت: امروز امنیت کشور و استان کرمان را مدیون همکاری و حمایت‌های مردم شریف ایران و کرمان با فرزندانشان در نیروی انتطامی هستیم.

جانشین فرمانده ناجا کشور تصریح کرد: اگر آرامش و امنیت در جامعه می‌بینید، مدیون همکاری مردم و مسئولان و مدیریت هوشمندانه است.

رضایی بیان کرد: ما در جنوب‌شرق کشور به‌دلیل هم‌مرز بودن با برخی از کشورها که در آنها تولید مواد مخدر صورت می‌گیرد، دچار چالش هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماه  سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر در کشور ۹۴۰ تن بوده است، افزود: در ۱۰ ماه نخست سال جاری در استان کرمان بیش از ۱۵۰ تن کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این کشفیات ۵۰ درصد افزایش یافته و همچنین در این مدت بیش از ۲ هزار سلاح غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

 رضایی عنوان کرد: تعداد زیادی اتباع بیگانه غیرمجاز در استان حضور دارند که همه اینها مشکلات کاری را برای نیروی انتظامی ایجاد کرده‌اند و  همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی در رده‌های مختلف  اقدامات موثری داشته است.

وی گفت: تلاش شبانه‌روزی، مدیریت دلسوزانه و نگاه انقلابی همکاران ما در استان و کشور موجب آرامش و امنیت در جامعه شده است.

جانشین فرمانده ناجا کشور بیان کرد: نیروی انتظامی امروز هوشمندانه جامعه را رصد و برآوردها را احصاء و بر اساس برآوردهای اجتماعی جامعه را مدیریت می‌کند.

رضایی افزود: امیدواریم با اقداماتی که همکاران ما مخلصانه در کشور و از جمله استان کرمان انجام می‌دهند، مورد رضایت مردم و مسئولان به‌ویژه مقام‌معظم رهبری و فرمانده کل قوا قرار گیرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز